jenter og etterretning

in #jenter5 years ago

Jeg hadde en venn mens jeg gikk på skolen. jenta, med et vulgært uttrykk, var et gysende geni fra enhver gest-mime. dessverre møttes vi bare det siste året hans på skolen; men jeg husker at jeg ble virkelig imponert de få månedene vi møttes. nå for tiden, i det minste i virksomheten, så vidt jeg kan høre, er fremgangen i bevegelse som han ønsker.

problemet, tror jeg, handler også om den berørte personen: for å fange intelligens, må man virkelig se på det, og samtidig virkelig trenger å se det. og spesielt sistnevnte, litt om flaks. Hvis jeg ikke hadde møtt denne personen i en tilstand der jeg kunne se hans intelligens, ville han gått som mitt liv. Jeg fortalte ham også at han var en av de smarteste menneskene jeg noensinne har sett; Jeg husker at jeg var skamfull og glad på den ene siden.

Sort:  

Congratulations @voice71! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28