kostičky, sluníčko, kytičky (zdrobněliny ovládají mojí náladu a mě to děsí)

in #jarojetu5 years ago (edited)

Pod tíhou @petrvl ova apelu na jarni soutěž, jsem se rozhodla, že teda něco napíšu a musím taky využít své dobré nálady, i když mám podezření, že podle intenzity jde jen o mánii, ale na to raději budu kašlat:) Ono jde asi i o to, že čím hlouběji člověk je, pak jsou i ty špičky takové extrémnější a "šílenější".)

Začla jsem dnes zdravit stylem bré jaro:) a líbí se mi to asi to zavedu jako pravidlo...

Už tři dny se budím s dobrou náladou a dobře spím. Nicméně včera i předevčírem dopoledne jsem měla náladu dole, protože jsem se nechala lehce "vytočit" drobnostma...každopádně odpoledne už to bylo ok a dneska zatím stále v pohodě.) Fakt mě to extrémně těší . A hlavně ty tři dny cítím změnu ve vzduchu, hodně příjemnou, jako by něco odešlo a něco nového přišlo, nicméně není to ještě úplně dotažené, spíše to je ještě takový mix, ale za pár dní se to pročistí a bude to jasnější než vyleštěné zrcadlo.) Asi je to tak, asi se dere jaro ven a je v tom draní se poměrně "agresivní".) No já jsem ráda, jelikož mě je nejlépe, když je teplo až vedro na padnutí:) Není nad to si skoro ve 40° dát silné kafe (od turka a to doslova) a nemoct se hnout páč se vám hrozivě točí hlava a vám je to jedno. Super věc.
Nicméně se budím dříve, protože sluníčko, vlasy jsou taky divočejší a mám dojem, že rostou o cenťák za týden:D Na jaře to dycky pučí a raší tak nějak rychleji že jo.
Dneska ven nejdu, protože neustále zapracovávám včerejšek a podezřívám pána s kostičkama na ruce, že byl nastrčený, protože jako fest změnu vnímám až od toho incidentu v metru. Jsem mu nesmírně vděčná a zasílám pozdravy, které se projeví v jeho hlavě kočkošklíboidním úsměvem, takže pane nebojte to jsou jen srdečné pozdravy .)
vyfotila jsem alespoň můj výhled s okna, který mě už zase baví, protože zima odchází a vlastně pomalu vstupujeme do "objektivně" nového roku...možná, že byl člověk jen víc aktivní než měl, zima je tu od toho, aby se nic nedělalo...
Za další jsem si dala za úkol dotáhnout dva projekty a až je dotáhnu chci zas malovat. Ale kdo ví jak to dopadne, jeden projekt je přehoz na postel, který má momentálně 220 cm na šířku a 60 cm na výšku a pak háčkuju barevné kolečka, které pak spojím a bude s toho hipí deka:D
Ta monotónnost mě uklidňuje a přesně tohle teď potřebuju a taky to uspokojí mou nutkavou povahu.)
a teď nevím jestli se to dá počítat jako článek do soutěže, když jsem tam dala ledasco:) no nevadí:D hlavně že píšu

takhle to vypadá když kouknu s okna a mám trochu strach co tam bude stát

kytkově kolečkovo, je to barevné, je to veselé, je to kulaté - jo, vzývám jaro a popoháním ho ( a ano, docela silně mě znervózňuje absence dvou koleček na bocích, ale jsem velká holka a snažím se ten pres ubít úsměvem:D

seriózní projekt ano?.D

btw. toto je ta knížka ze včera, zatím jsem na začátku tak nemůžu říct, ale reference to má podle všeho dobré, nicméně se podle referencí lidí, kterých vkus neznám neřídím.)

Sort:  

Slunce léčí ;-)

jako rozhodně:) jdu napsat další článek, akorát jsem se vrátila z venku, šla jsem jakmile jsem tenhle odklikla

;-) Jen to využij, když je hezky.

Congratulations @maajaanaa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1250 upvotes. Your next target is to reach 1500 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00