nude models #5

in #jackjohanneshemp7 years ago

Beste bewonderaars van nsfw, omdat ik normaal in het nederlands schrijf heb ik toch deze maal de post trachten te schrijven in het engels. waarbij ik me wil verontschuldigen voor mogelijke schrijffouten.
Doordat ik telkens opnieuw word betoverd door het vrouwelijk schoon tracht ik deze prikkel te uiten door het tekenen van naaktmodellen.
Daarbij vertrek ik van bestaande foto’s die ik dan bewerk en teken in photoshop met behulp van een wacom tekentablet.
Gelieve dit te beoordelen en te reposten als je deze post leuk vindt alvast bedankt

Dear admirers of nsfw, because I usually try to write this post in English, as I usually write in Dutch. I would like to apologize for possible writing errors.
As I am once again enchanted by the feminine clean, I try to express this stimulus by drawing nude models.
In addition, I leave existing photos that I then edit and draw in photoshop using a wacom drawing board.

When my fantasy is stimulated by the beauty of women ...
Wanneer mijn fantasie geprikkeld wordt door de schoonheid van vrouwen…

166.jpg

foto12.jpg
Please review and resend this if you like this post in advance

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54290.46
ETH 2276.53
USDT 1.00
SBD 2.31