Euthanasie

in #jackjohanneshemp7 years ago

eutenasie.jpg
Omdat de pijn zou mogen stoppen
De dokter met de spuit, voor het slapen gaan. Zo maak ik een eind aan het bestaan. Verlos me van de wereld van venijn en haat. Waarbij men niet om onze moeder geeft, maar enkel het alles uit melkt voor een ego bestaan.
Zelf de dokter met pillen kent mijn grillen, zonder dat ik begin te gillen. Over soortgenoten die elkaar vermoorden en dit enkel om meer rijkdom aan te boren. Dan gaat liefde verloren en komen de donkere dagen van te voren. Dagen van eenzaamheid, omdat je niet wilt leven in een wereld waar dit zich allemaal afspeelt.
Dokter met de spuit, om te gaan slapen. Waarom moet ik nog over verdraagzaamheid waken. Terwijl haat zijn opgang wil maken en ik demonen heb bij het slapen. Het zijn moeilijke tijden om vrienden te maken en van elkaar iets te leren verdragen. En dit alles zonder iets te vragen.
Zelf de nachtverpleegster kent mijn demonen. Het leven als een kudde wachtend in de rij, waar alles bepaald wordt door de ambtenarij en je sterft op het einde. Waarbij men geluk aan reclame aanprijst en je omgeving met slavernij grijnst.
Waarom mag ik niet eeuwig gaan slapen, zonder dat ik iets achter moet laten. Enkel mijn gedachten van liefde geven aan deze die u bekoren. Zo gaat de lente nooit verloren.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54358.77
ETH 2293.67
USDT 1.00
SBD 2.30