De kracht van de nacht

in #jackjohanneshemp7 years ago

kracht van de nacht.jpg
De kracht van de nacht
Zwevend over zeeën van wolken, stromend naar onze oorsprong toe.
Waarbij we ons laten leiden door het ritme van het gedonder der elektrische tonen.
Waar het getrommel van hart en vaten; ons doen bewegen in de stroom die we massa noemen.
Stapsgewijs de wijsheid tegemoet waarbij rede ons doet analyseren en respecteren bewegen en stil doet staan in tijd.
Zwevend tussen tonen van kleuren die onze afkomst bepalen. Die onze kansen bepalen voor het slagen. En het al dan niet opdagen van de marionetten der staat
Waarbij zijde maat van het recht bepalen in graten met wetten vol gaten.
Zwevend tussen vragen en signalen omdat onze moeder haar verhalen terug zouden worden gedragen
En basen die in uw oren komen opdraven gelijk, een brandweerwagen geladen met vragen over vrede gerechtigheid en leren verdragen
Waarbij we ons laten leiden door de koningin van de nacht met haar spirituele energie en kracht.
Tovert zeeën glimlach vol intense kracht die bewuste nacht
Strelend door haar macht van pracht grijp zij me in haar macht
Kreunend naar aandacht omwentel ik me in haar vacht.
Dan eindigt onze dans bij het gloren van de dag

Sort:  

Ik snap poëzie niet, nooit iets mee gehad, maar omdat je een Hollander bent ga ik je volgen en krijg je een vote :-)

beste steempoker bedankt voor je reply, ik tracht zelf telkens een combinatie te vinden tussen woord/beeld/klank bij het formuleren van maatschappelijke thema's waar ik mee geconfronteerd word. Meer info vind u op http://jjhemp.weebly.com/ misschien kunnen mijn andere werken u meer bekoren.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64625.84
ETH 3233.39
USDT 1.00
SBD 2.65