Companions first drawing.

in #jackjohanneshemp7 years ago (edited)

logo002.jpg

http://kompanen.weebly.com/

'Kompanen' is the latest project by the artist Van Laecke Johan alias JJHemp. By using a mix of different social media, he tries to connect the viewer and model so that he uses the object as a means of communication to increase cohesion in society. He sees the "culture" given as a key to reducing the mutual gap in society. In addition, the artist tries to seek real contact through social media. By convincing the internet friend to come across his lens. He tries to create a digital and non-digital archive of friends. And get an overview of friends and acquaintances whom he has learned over the years.
The artist uses various advertising techniques and digital techniques to shape the object into a mixture of word / image / sound.
In addition, the visual artist tries to strengthen cooperation between different associations with the 'Companions' project.

'Kompanen' is het nieuwste project van de kunstenaar Van Laecke Johan alias JJHemp. Door een mix van verschillende sociale media te gebruiken, tracht hij de toeschouwer en model met elkaar te connecteren, zodat hij het object als communicatiemiddel gebruikt, om de cohesie in de maatschappij te vergroten. Hij ziet het gegeven "cultuur" als een sleutel om de onderlinge kloof in de maatschappij te verkleinen. Tevens tracht de kunstenaar door middel van sociale media op zoek te gaan naar echt contact. Door de internet-vriend te overtuigen om voor zijn lens te komen staan. Zo tracht hij een digitaal en niet digitaal archief van vrienden aan te leggen. En zo een overzicht krijgt van vrienden en kennissen die de hij leren kennen heeft in de loop der jaren.
De artist gebruikt verscheidene reclame technieken en digitale technieken om het object vorm te gegeven tot een mengsel van woord/beeld/ klank.
​Tevens tracht de beeldend kunstenaar de samenwerking tussen verschillende verenigingen te versterken met het project 'Kompanen'.

This is the first drawing of a series of photo editions and drawings. To improve social cohesion.
Dit is de eerste tekening van een reeks of fotobewerkingen en tekeningen. om de sociale coghesie te verbeteren.

IMG_6666.JPG

marlon 001.jpg

More on @jackjohanneshemp
Meer terug te vinden @jackjohanneshemp

Sort:  

met da stemmen ben nog niet 100%mee,hoeveel votes kan je doen per dag ongeveer weet je dat soms ?

je kan steeds post upvoten, maar je kan maar elke 3sec een nieuwe upvote doen. the kracht van je stem is naarmate je steempower. je kan maar een paar post van een acteur per keer voten

het pijltje naast de waarde van de post kan je up of down voten

ja dat begrijp ik maar kunt niet blijve voten of je hebt na tijd 20power over

ik dacht dat je maar zoveel votes per tijd kunt geven
in den beginne had ik idd dat ik mijn power had opgebruikt voor die dag, maar naargelang de blogs ik post krijg ik meer power. Heb tevens een gedeelte van de opbrengst van mijn posts terug steem power gekocht.

ongeveer 10 votes op max power /dag of bvb. 40 votes op 25% power

wel ik gebruik het gelijk iedere keer volledig , ik geef nu gelijk 0,01 steem per vote denk ik en heb enkel in den begin gehad dat ze op waren terwijl ik wel nog veel upvote

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59836.36
ETH 2365.02
USDT 1.00
SBD 2.47