Hoşuma gitmedi !!!

in #izleyici6 years ago

Herkese tekrardan merhabalar. Bu yazım da Dlive dan bahsetmek istiyorum ! Güzel bir platform demek isterdim ama sadece 2 gün gördüm ve de 2 günde bayaa bir eksiğinin olduğunu gördüm ! Platform çok sadece ve sanki öylesine biri yapmış gibi, yani hani biri çıkmış da ben bunu yapayım da olsun böyle birşey dermiş gibi yapmış ! hani yaptım oldu işte gibi . Her neyse gel gelelim izleyici kitlesine !!! Tamam eyvallah yayını açtığımız an çok güzel izleyici kitlesi oluyor hemen. direkt yayına 10-15 izleyici ile başlıyorum ama izleyicinin yaptığı hiçbirşey yok ! Kısaca turizm de 'Müşteri veli nimettir' lafını biz de burada kullanıyoruz. Yayıncıyı yayıncı yapan izleyici kitlesidir ! İzleyici yayına ne kadar çok katılırsa yayıncının yayını da o kadar iyi olur ! Yayın da önemli olan chat tir ! Ama Dlive da öyle birşey yok malesef :( yayınlarım 35-40 kişi ile gidiyor ama aralarından bir tanesi bile çıkıp chat e birşey yazmıyor malesef ! Her neyse böyle devam etmez yayınlar belki ama en büyük eksiklikler bunlar ! Kısaca özetlemek gerekirse Dlive sitesini biraz daha geliştirmek gerek biraz daha görsel eklemek gerek ! diğeri de izleyicelerin yayınlara katılması gerek ! Hadi eyvallah !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58974.35
ETH 2687.14
USDT 1.00
SBD 2.50