Versilia - miejsce gdzie zostawiłam sercesteemCreated with Sketch.

in #italia6 years ago


W Versili spędziłam 16 lat mojego życia. Tam urodziła się moja córka i stamtąd pochodzi mój mąż.
Versilia jest częścią Toskanii w prowincji Lukka obejmuje gminy Pietrasanta , Forte dei Marmi , Seravezza, Stazzema.
Niektóre gminy, szczególnie Pietrasanta skupiały się w dużej mierze na turystyce kulturowej. Plaża Riwiery Versilia od zawsze była znana w całej Europie , ze względu na szerokie przestrzenie, z drobnym złotym piaskiem i długie obszary do relaksujących spacerów wzdłuż wybrzeża. Jeżeli będziesz w pobliżu to musisz tam zawitać.

Sort:  

Bylem dwa razy we Wloszech, ale za kazdym razem polnocna czesc, okolice Mediolanu. Bardzo lade sa Wlochy, hmm moze czas na mnie by znow je odwiedic :)

Polecam, jeśli nie byłeś w Toscani to koniecznie musisz ja zobaczyć jest przepiekna.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94