ת.. תח.. תחרות בדיחות (חשבתם תחת הא :) )

in #israsteem6 years ago (edited)

horse-1844792_1920.jpg

pic:pixabay

אז ככה כדי לגבש את קהילתינו ההולכת וגדלה, החלטתי להריץ תחרות בדיחות כמו שרק אנחנו הישראלים יכולים.
גם נצחק קצת וגם נחלק כסף - 3 אס בי די לכל אחד משני זוכים מאושרים שיבחרו רנדומלית ע"י אפליקצית הגרלות.

רק אם אפשר בבקשה לשמור על רמה... רמה של צחוק עד דמעות :)

כללי התחרות

1 להצביע לשתף ולעקוב אחרי
2 הבדיחות תרשמנה בעברית בלבד
3 התחרות היא לחברי הקהילה הישראלית בלבד כרגע (סלחו לי כל אחי הגויים).
4 כל משתמש רשאי לפרסם בדיחה אחת בתגובות של הפוסט
5 התחרות תסתיים בתום שבוע מיום פרסומה ולאחר מכן ישלחו הפרסים

בנוסף קבלו פירגון ממני - אצביע לכל בדיחה שתתפרסם בתגובות :)

נו מההה?!!? אני עוד לא צוחק??? קדימההההה :)

Sort:  

בדיחת פולקלור שאימי שתחיה היתה מספרת לנו בילדותנו...

ג'וחא שאל משכנתו קערה.

למחרת, החזיר לה שתיים, אחת שלה ועוד אחת קטנה.
תמהה השכנה:"למה שתיים?"
ענה לה ג'וחא: "הקערה שלך ילדה בלילה עוד קערה ולכן הבאתי לך גם אותה, ברור שהיא גם שלך."
שמחה השכנה על "טיפשותו" של ג'וחא ולקחה את הקערות ברצון.
ביום השני ביקש ג'וחא קערה גדולה ויקרה יותר.
משלא השיב אותה בזמן, באה השכנה לדרוש זאת ממנו.
"איפה הקערה שלי ג'וחא ? "
ענה לה: "מצטער שכנה יקרה,כל הלילה לא ישנתי, הקערה שלך קיבלה בלילה חום ומתה..."
אמרה השכנה: "ג'וחא, מה זה השטויות האלה וכי קערה יכולה למות ?"
ענה לה ג'וחא: " ואיך האמנת שקערה יכולה ללדת ?"
עמדה השכנה בבושת פנים, ושבה לביתה בידיים ריקות.

בהחלט רעיון אדיר,
אז הזה הבדיחה שלי:
זוג מרוקאים יושבים לאכול יחד ארוחת ערב.
באמצע הארוחה המרוקאי - תוך כדי לעיסה" מאמי ז'טם".
האישה עונה לו: "וואו כפרה שלי גם אתה ז'טם שלי."
חוזר ואומר לה הבעל: "מאמי ז'טם."
האישה: "יו... אין עליך כפרה!! ז'טם שלי! מתה עליך!."
ההוא מתעצבן, מסיים ללעוס ואומר לה: "תעבירי לי כבר את הזיתים!!!"

רעיון מעולה, כל הכבוד על היוזמה!
טוב אז יש לי בדיחה טובה לספר -

לבדיחה אחת הייתה חברה מאוד קרובה והן היו ממש כמו שתי אחיות.

יום אחד חלתה אותה בדיחה עד שלא יכלה לקום מהמיטה.

לכן חברתה טיפלה בה, עזרה לה להתאושש, הכינה לה תה, מדדה לה חום, קנתה לה תרופות… איזו בדיחה טובה, הא??

גם אני רוצה לנסות!
הנה בדיחה ישנה

אדם מתקשר למוקד של המשטרה
"יריתי בטעות בחבר שלי. אני חושב שהוא מת!"
המוקדנית עונה לו "הדבר הראשון שצריך לעשות זה לבדוק אם הוא באמת מת, או אם אפשר להחיות אותו"
"רגע" הוא מניח את הטלפון וברקע שומעים "בום"
"טוב, הוא בטוח מת. מה עכשיו?"

טוב אם כבר אני ער מ 4 בבוקר כמו מאבטח מתקנים אפרסם לכם בדיחה ;-).

משטרת ישראל, האפ בי איי והק.ג.ב. עושים תחרות מי לוכד ראשון שפן בתוך יער

ה-FBI מפזרים לוויינים בכל היער, ואחרי שבועיים חוזרים עם שפן.

הק.ג.ב. שולחים סוכני חרש לכל חלקי היער, ואחרי שבוע חוזרים עם שפן.

משטרת ישראל חוזרים אחרי 3 שעות עם חתול.
שואלים אותם "מה זה?". הם עונים: "אחרי חקירה ארוכה הוא הודה שהוא שפן ויש לנו לזה הקלטה מצולמת״

אתה חמוד! אין לי בדיחות אבל אשמח לצחוק🤗😀

עם המצב במדינתינו אני בטוח שתמצאי משו... אפילו כמה ;)

בדיוק פרסמתי אחת.

שני חברים נפגשים
."חבר א : "הבן שלי התמודד בבחירות לכנסת בשנה שעברה
"?חבר ב: "איזה יופי ומה הוא עושה עכשיו
."חבר א: "שום דבר, הוא נבחר

deja el miedo. deja que los venezolanos participemos para que veas que como nosotros nadie hace reir

Beautiful horse and big brother thank you . please vote

Biggest smile I have seen all day 😁😉

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71297.37
ETH 3698.84
USDT 1.00
SBD 3.75