?דיון| האם תפרוץ מלחמה

in #israel6 years ago (edited)

לאור ההתרחשויות האחרונות בארץ ובעולם, חשבתי לשם שינוי לפתוח כאן דיון. כמו שרובכם כנראה כבר יודעים, לפני יומיים ארה"ב פרשה מהסכם הגרעין עם איראן, ואתמול אחרי רקטות מאיראן לישראל, צה"ל תקף עשרות מטרות איראניות בסוריה. לאן לדעתכם זה יתקדם? תפרוץ מלחמה? אם תפרוץ באיזה סדר גודל אתם חושבים שתהיה? דיון נעים ומהנה.

Sort:  

מרוב קשקושים, דיבורים, חפירות והתנפחויות בתקשורת, כבר אי אפשר להרגיש כלום מהבחינה הזאת, אך אני מצטער שאני אומר את זה שאני רק מחכה כבר שתפרוץ מלחמה ונמחוק את כל מי שמעיז לחשוב שלילי ועל מוות כלפינו, כי רק אז אולי יהיה שקט... החכמים ממדינות האויב יברחו כמו שצריך ויציגו את עצמם כאנשים עם פוטנציאל לעומת כל המתגרים, המאמינים בסיפורים כוזבים והמטורפים שמקווה שיתפוצצו וישתלבו עם האפר שנשאיר שם...
זה פשוט שיחות וסיפורים שמוציאים מהחיים כל דבר טוב וחבל שזה ממשיך ככה...

יש לי בדיוק אותה דעה כמו שלך, אני מחכה שתפרוץ מלחמה ושנמחוק את כל המפגרים האלה..
אתה מבין שהמוסלמים ואפילו נוצרים מאמינים שאנחנו רוצחים ילדים מוסלמים נוצרים ואופים מהדם שלהם מצות לפסח???
זה פשוט מטורף מה שחושבים עלינו...

כוחו של סיפור... לצערנו אפשר להפעיל אותו נגדנו בצורה השלילית... הכל שאלה מול איזה בן אדם אנחנו נעמדים שאנחנו מספרים סיפור כוזב.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66053.97
ETH 3448.72
USDT 1.00
SBD 2.67