סוגית הפליטים

in #israel6 years ago

כרגע אני לא רואה כיצד ניתן יהיה לגשר בין העמדות כל עוד הצד השני מתעקש על סוגיית הפליטים .

אני אומר:צריך כל הזמן להיות במצב של הדברות איתם אם יבינו שאנחנו לא מפחדים מסוגית הדמוגרפיה אז בסוף יתפשרו הרי ברגע שיכנסו לפה עוד מיליוני פליטים הם לא לא יקבלו מאיתנו סל קליטה .הנטל יהיה על הרשות הפלסטינית .אצלנו נותנים סל קליטה ותמיד השכבות החלשות של האוכלוסיה הותיקה מרגישים שזה על חשבונם אצלם אני לא חושב שיהיה עידוד כזה לשיבה של פליטים למדינה פלסטינית שתקום ההתעקשות על סוגית הפליטים היא מין השפה אל החוץ מה שההנהגה שלהם רוצה באמת זה שימור שילטונה ותו לא

והאיש החביב עוד מקשה:
הם לא מסתפקים בכניסה לשטח הרשות . לבד מכך , אני לא רואה כיצד ניתן יהיה לחיות בשטח מצומצם עם עוד 6 מיליוני פליטים. בסופו של דבר הם ידרשו עוד שטח בטענה כי זה לא מספיק להם.

ואני מסכם:

אז החלופה זה סיפוח בהסכמה אבי גבאי צריך להגיד את זה לא לפחד לפחות שהעולם ידע שפנינו לא לאפרטאייד.אנחנו נצא צדיקים הם ישתלבו בכנסת וינסו לנצל את כוחם הדמוקרטי בכדי לחוקק חוק את חוק השבות לפלסטינים. אבי גבאי מסוגל לפי השקפותיו הפוליטיות לנהל משא ומתן כזה לדעתי אפילו הבית היהדי יצטרף אליו

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99