שמישהו יסביר לי...

in #israel6 years ago

שמישהו יסביר לי...
התגייסתי לגד' 890 של הצנחנים בשנת 1975.
כוכבי התגייס 7 שנים אחרי.
אז איך זה שאני סרן (במיל.) והוא כבר רב אלוף?
ואני שואל גם כן:
אני התגייסתי ב69 בגיל 14 לפנימיה הצבאית גבי אשכנזי התחיל שנה קודם הוא נהיה רמטכ"ל ואני סתם איך זה קרה שלא אני נהייתי..?
ויש כל מיני תשובות:
כח ההתמדה.
הוא עדיין שכיר
ואתה עצמאי (אני מקווה)
וכן גם:
, הכל כתוב בספרים , תרתי משמע.

בכל רגע בחיים שלנו עולה השאלה למה הוא כן ואני לא וזה קורה כאשר מישהו שהיכרנו קודם בצעירותנו מטפס למעלה בתפקיד רם מעלה כאשר ההתחלה שלו הייתה מאותו מקום שאנחנו התחלנו.אני לא כותב את זה מתוך קינאה שיהיה ברור, אלא מתוך הכרה בחשיבות הניתוח להבנה של המנגנון שהאני הפנימי שלי עובד כלומר להבין את עצמי טוב יותר על ידי השוואה עם אותו אדם מוכר שהצליח להתקדם לכאורה בחיים יותר טוב ממני . ברור ומובן לי שכל בני האדם שונים זה מזה וכל אחד ימצא בסופו של דבר את הנישה בה הוא ירגיש הכי טוב עם עצמו .ואם לא ימצא אז כדאי שימשיך לחפש כדי להיות שלם עם עצמו.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61251.21
ETH 2951.27
USDT 1.00
SBD 2.52