המחנה הציוני מתפרק

in #israel6 years ago

https://www.facebook.com/340687592704073/posts/1827543274018490/


כולם בהלם
מנסים לעכל.
ריאליטי בשידור חי.
האפקט מדהים כל היום הנושא הזה בראש מהדורות החדשות.
לא ביבי לא הנסיעה שלו לברזיל לא החקירות.
אני בדעה שמפה אפשר רק לעלות בפופולריות בקרב האנשים כי רואים בבירור לפי הסיקור של האירוע הזה בתיקשורת שלמפלגת העבודה ולציפי ליבני יהיה משקל רב בתוצאות הבחירות .
המחנה הציוני מתפרק: פרטים נוספים מהדרמה הגדולה
התגובות הסוערות להודעה המפתיעה של אבי גבאי על הפילוג במחנה הציוני מיהרו להגיע, בראש ובראשונה מאנשי העבודה והתנועה: "דרך פעולתה יצרה מציאות לא אפשרית"
maariv.co.il

ואחרי ההלם הראשוני אני מתעשת:
אם גבאי ימשיך באותה נחרצות ובאותו ביטחון בקמפיין הבחירות להחלפת הליכוד בשילטון אני איתו ואם ציפי ליבני תמשיך באותה נחרצות לדבוק בתוכניתה לסיים את הסיכסוך עם הפלסטינים כמשימה העיקרית שאותה צריכה מדינת ישראל לבצע אני איתה. בסופו של דבר הרי אם שניהם יביאו מספיק מנדטים כדי לקיים קואליצית מרכז שמאל הם יאלצו לשבת ביחד באותה ממשלה לקדם כל אחד את משנתו .שניהם ראויים ...אני בעד אבי גבאי כי חשוב לנו שיהיה ראש ממשלה עם אג'נדה אזרחית מאחדת שמתחשבת באנשים המוחלשים כי אני מאמין לו ומאמין שבאמת יפעל להגשים את הבטחות הבחירות שלו בתחום האזרחי.מנושאי הביטחון שבענו ויש מספיק מומחים שידעו לתת תשובה הולמת לכל איום עלינו .

ותוצאות הסקרים הראשונים לאחר הפיצול מראים שאכן יש עליה במספר המנדטים המשותף: למפלגת העבודה 8 מציפים ליבני 5 כלומר 13 ביחד .מכאן אפשר רק לעלות כי הרצון נישאר להחליף את נתניהו

Sort:  

Congratulations @chucha530! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61378.33
ETH 2960.55
USDT 1.00
SBD 2.49