דלגציה בהפתעה, תחרות הכתיבה העברית הראשונה

in #isracontest6 years ago

בתור אחד מהשופטים בתחרות, אסור לי להשתתף, אבל החלטתי שאני רוצה לעשות פוסט על זה בכל מקרה רק בלי הסיכויים לזכות בפרס :)

הסיפור -

שבוע לפני

Minnowbooster עשו תחרות ואמרו שבתחרות כל אחד צריך לפרט ולתת דוגמאות לאיך הוא עוזר לפרסם את סטימיט ואיך הוא עוזר לקהילה שלו לגדול, ומי שהם יבחרו כמנצח יקבל דלגציה. הם לא אמרו את כמות הסטים פאוור, הם רצו שזה ישאר הפתעה.
אז עשיתי פוסט המפרט את פעילותיי ולא ציפיתי לזכות בכלל, עשיתי סתם לקטע.

שבוע אחרי
כרגיל, אני קם בבוקר, נכנס לשירותים, אומר מודה אני ומניח תפילין. ( כן, אני צריך לפרט משום שאני צריך להגיע ל250 מילים. give me a break ) יורד למטה, לסלון, מכין לעצמי תה, פותח את הפלאפון ועובר על הודעות ולאחר מכן נכנס לדיסקורד לראות מה רשמו באוטופיאן ולאחר מכן מסתכל על Ginabot, אני מסתכל, רואה כרגיל שכמה עקבו אחרי וכמה תגובות והצבעות, אבל אני פתאום רואה את ההודעה הבאה -

GINAbotBOT - Today at 7:00 AM
You have received a Steem Power delegation!
[Open your Steemd page]
Delegator: @minnowbooster
Amount: 10000.00 SP
Time: 2018-03-11T7:00:25

Screenshot.png
Pixabay

MB עשו לי דלגציה של 10,000 סטים פאוור! טוב, אחרי שניקיתי את המכנסיים כי חירבנתי על עצמי משום שלא האמנתי שאשכרה ניצחתי בתחרות, החלטתי לעשות את הדבר הבא -

מאחר וזכיתי בדלגציה נטו בגלל הפעולות שעשיתי בשביל הקהילה, החלטתי שאני רוצה להקדיש את הסטים פאוור הזה לקהילה, ולכן, שילמתי 3 SBD לSteemVoter בשביל שאוכל להצביע לכמה אנשים שאני רוצה אוטומטי, ושמתי את השמות של כל הקהילה, שאני אצביע להם 25 דקות אחרי שהם מפרסמים פוסט, אוטומטית.

חילקתי את כוח ההצבעה לכל משתמש לפי איכות התוכן שהוא/היא מעלה, ותדירות העלאה. ואני גם עוקב אחרי כל הקהילה ואם אני רואה שאנשים מפרסמים ספאם/ מעלים המון פוסטים ביום, או שאני מוריד את האחוזים לכמות קטנה או שאני מבטל לגמרי את ההצבעה. וככה בעצם נותן לישראלים מוטיבציה לעלות תוכן איכותי.
וכן, זה מה שאני אעשה במידה ויהיה לי כמות SP כזו בלי שום קשר לדלגציה.

אז כן, זה הסיפור. :)

Sort:  

התחרות הזאת היא דוגמא ומופת לקהילה הישראלית. מדגם מייצג

אבל באמת מה עם התוצאות?

אז מתי מכריזים על התוצאות? כשהמכנסיים יתייבשו?

מיד יצאתי לבדוק מי זו ג'ינה

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62835.39
ETH 3401.78
USDT 1.00
SBD 2.39