התעוררתי בבוקר כמו פי דידי

in #isracontest6 years ago

לילות קשים עברו על כוחותינו

כשקמים באמצע הלילה אסור בתכלית האיסור להציץ בטלפון. למסך הסלולר יש עוצמת אור כה אינטנסיבית שהמוח מתעורר ומתקשה לחזור לשינה המתוקה הכה דרושה

אבל קמתי
ורציתי לדעת מה השעה
או לפחות זה מה שאמרתי לעצמי

יש את המוח החווה ואת המוח המספר. המוח החווה מרגיש את הדחף, את ההתמכרות, את הצורך העז והאוטומטי להכנס ולהסתכל על המצב שלי בסטימאיט. ואילו המוח המספר, הנאיבי הזה, או זה שמשחק אותה נאיבי וחושב שעשו אותי באצבע, הוא אומר, "כדאי לבדוק מה השעה זה חשוב" גוד נווז וואי

אז הצצתי
ונפגעתי
שתיים וחצי בלילה
השעה הכי גרועה לקום בה
לפחות נבדוק את המצב בסטימיט אומר לי המספר
ואני בולע את הפתיון כאילו באמת יש קשר בין השעה לבין הדחף האוטומטי של עשרים וארבע שבע...

וואו
אוי מאי פאקינג גוד
מישהו נתן לי כמות מטורפת של אספי
אני מליאן
אני הולך להצביע לעצמי ולהיות עשיר!!!! אני מחר מפנק את עצמי בקופיקס גם בקינוח

קרואסון שקדים היר איי קאם
אבל לפני שאני קאם
אני מבין פתאום
זה החשבון של אמירמנועם

אוי השמות כל כך דומים

לך תרדם עכשיו

לא נורא נסתפק בכריך טונה
יותר בריא

Sort:  

חחחחח הרגת אותי אחי!!!באמת שמות קרובים
כריך טונה משביע יותר:)
אני בטוח שעם מאמץ ועבודה נכונה החשבון שלך יכול לצמוח מאוד יפה!

תודה
מה זה אומר עבודה נכונה
?

אתה בקבוצת פייסבוק או דיסקורד?

לא... אני רק כאן

אז כדאי שתצטרף! נורא תומכים שם זה בזו, ממליצה לך :)

תודה, בינתיים קצת עמוס לי עם הזמן

זה היה מצחיק חח

תודה:)

גרמת לי לחייך, אפילו פעמיים
כריך טונה יותר בריא אבל לא באמצע הלילה

אני שמח
לחייך זה יותר בריא מטונה

I hope this post is valuable but I don,t know..Please provur your post english version..
Keep it up ..Resteemit ..

I promise I might try and do that maybe

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65862.35
ETH 3444.22
USDT 1.00
SBD 2.68