چرا وارد استیم شدم ؟

in #iran4 years ago

اول از همه درود میفرستم به همه فارسی زبانان

اومدم اینجا تا غذاهای خوشمزه ایرانی رو آموزش بدم به سبک دانشجویی

خوشحال میشم حمایتم کنید

چون فکر میکنم تو اینجور فضاها ما ایرانی ها و فارسی زبانان باید پشت هم باشم و از هم حمایت کنیم

پس لطفا با رای مثبت و پیام ها و نظراتتون از من حماین کنید

تصمیم دارم تا مبلغی که بدست میارم برای اشتغال زایی در کرمانشه و سیستان بلوچستان و مناطق سیل زدهه و زلزله زده استفاده کنم

Sort:  

من به عنوان یک ایرانی حتما از شما حمایت خواهم کرد

ممنونم از شما

بسیار عالی ازسایت ما هم حمایت کنید کار ما آموزش مشاور املاک هست یک سری به سایت ما بزنید ممنون
https://kaaam.ir

Movafagh bashid.
Agar betoonid be zabane englisi mataleb ro bezarid , bazkhorde behtari migirid.

واقعا ممنونم از راهنماییتون
چشم

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65174.92
ETH 3530.16
USDT 1.00
SBD 2.51