Parę słów o mnie

in #inwestowanie6 years ago (edited)

Wydawać by się mogło, że pisanie po raz kolejny swojej historii jest łatwe. Ale tak niestety nie jest, zwłaszcza jeśli ktoś nie uprawia typowego kopiuj-wklej.

Zacznę więc od tego kim jestem. Zawodowo. Otóż jestem inwestorem i blogerem. Co prawda to drugie nie przynosi mi dochodów, ale sporo czasu zajmuje i jest powiązane z tym pierwszym więc trudno o tym nie wspomnieć. Bloga prowadzę pod adresem Prywatny INV€$TOR i wokół tego właśnie serwisu się kręci moja główna działalność twórcza.

W kwestii inwestycyjnej to łatwiej wymienić rodzaje którymi się nie zajmuję niż te które mam w swoim portfolio lub kręgu zainteresowań. Podstawowy filar zapewniający mi środki na życie to kontrakty (CFD) na waluty, surowce i indeksy. To podstawa mojego utrzymania. A prócz tego nieruchomości, inwestycje alternatywne, czasem copywriting. Sporo by pisać - a jeszcze więcej jest już napisane na moim blogu :) I tam Was serdecznie zapraszam :)

A poza życiem zawodowym? Uwielbiam Gwiezdne Wojny, dobrą literaturę (fantasy i sensacyjną choć innymi gatunkami też nie gardzę) i dobrze jeść :) Sam też gotuję praktycznie codziennie.

Sort:  

Welcome to Steem Community @bjkasowski! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

You got a 100.00% upvote from @steembidbot courtesy of @gaman!

Dodaj sobie tag #polish bo nikt z polskiej społeczności nie zobaczy Twojego wpisu :) jeśli chodzi o pisanie po polsku to dobrze dodawać na początku pl, czyli, np. #pl-forex #pl-inwestowanie #pl-artykuly itd. Na dobry początek 2 głosy ode mnie z moich kont :)) W jaki sposób się dowiedziałeś o Steemit i skąd decyzja o założeniu tu konta? Na kontraktach CFD niespecjalnie się znam i być może to duży błąd z mojej strony, przydałoby się tym też zainteresować.

Nazwa Steemit już mi kiedyś mignęła, nawet miałem sprawdzać ten serwis, ale gdzieś to umknęło. A teraz trafiłem tu dzięki Tobie :)

fajnie, to czekam na Twoje wpisy i filmy bo wiem, że też zacząłeś coś nagrywać :)

ja po twoim poscie na fb go znalazlem :D #introduceyourself też jest lepszym tagiem

tak, lepszy niż #introducemyself :) warto te tagi pozmieniać, ale tak to jest jak się jest 100% nowym na Steemit to skąd to wcześniej wiedzieć :) fajnie, że mój wpis na fb zadziałał

So much Polish Traders here on steemit. Take a look at my forex blog and consider following me and writing a comment.

Cześć! Życzę powodzenia! Myślę, że wiele się nauczę z Twoich tekstów :)

Cześć!
Rośniemy w siłę na steemit! Osobiście cieszy mnie to bardzo :-)
I choć - daleko nam np. do Korei :-) - to ważne, że idzie to bardzo - w jakość, a nie ilość.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60497.39
ETH 2637.52
USDT 1.00
SBD 2.56