Är dit liv fördefinierat? Är du fast i samma spår?

in #intuition6 years ago

Känner du ibland som att livet är fördefinierat, man följer ett spår i sitt öde?

Vad skulle du säga om jag skulle berätta för dig att alla har redan ett öde, en väg vi måste gå för att vår själ ska växa och utvecklas, någonting vi redan var medvetna om innan vi kom till denna jord.

Ibland kommer man till ett av livets vägkorsningar, sådana som när man tänker tillbaka låter något såhär ”om jag hade gjort detta istället, hur hade mitt liv sett ut idag då?”.

Känns igen?

Vi kan faktiskt kan ”känna av” dessa livsöden och på så vis förbättra våra chanser att välja den bästa vägen.

Jag, Amitbikram har tränat med min mästare i tusentals timmar på att läsa dessa energier och hjälpt tusentals människor i Asien mot ett bättre liv.

Det går till så att jag mediterar i lugn och ro och känner/läser av universums energier och vibrationer runt personen i fråga.

Detta är något som de allra flesta människor också kan lära sig med mycket träning och koncentration.

Alla får denna information till sig själva men det är svårt att förstå då informationen från vibrationerna då de kommer snabbt och känns ungefär som en kort impuls som sedan inte kommer tillbaka, till skillnad från en tanke som man kan hålla länge om man vill.

Forskning visar att alla kan träna upp denna förmåga med träning. Vissa känner den starkare sen de är små och hos vissa är den starkare medfött.

Men alla har den.

Jose Silva har studerat denna förmåga i detalj, jag har läst denna bok: ”The Silva Method” och följt de enkla men många stegen för att få bättre kontakt/intuition med universum.

Jag kan varmt rekommendera den för de som vill lära sig på egen hand få bättre kontakt med energierna runt omkring oss och få bättre intuition.

Om man inte litar på sin egen intuition kan man alltid fråga mig.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97