Salam perkenalan

image

Perkenalkan:
Nama : Syakiran.Balya
Alamat : Matang glp II (Bireuen)

   Saya pendatang baru di dunia steemit,harapan dan maksud ingin mencari pengalaman dan wawasan yang lebih mendalam lewat sahabat steemit semua.

Senang bisa bergabung dan berkenalan dengan sahabat semua.
Sebelum itu... saya ingin bercerita sedikit tentang kemauan dan keinginan saya.
Pada awal nya saya sudah mendengar tentang steemit,namun kondisi dan keadaannya tidak mendukung saya,wahh ...syukur dan trimakasih atas dukungan sahabat seperjuangan yang telah membantu saya.
Trimakasih sahabat semua yang ada di dunia steemit.

Salam Ukhuwah persahabatan kita.
Semoga sehat selalu dan sukses apa yang di capaikan.

Trimakasih....!!!

Sort:  

Welcome to the STEEM Community! You will succeed if you just be you. Try to make original posts. Don't copy things from others. Talk about your life.

Selamat datang ke Komuniti STEEM! Anda akan berjaya jika anda hanya menjadi anda. Cuba buat jawatan asal. Jangan menyalin perkara dari orang lain. Bercakap tentang kehidupan anda.

If you make friends here and be just you, you will do well.

Sekiranya anda berteman di sini dan menjadi hanya anda, anda akan berjaya.

Take care of yourself and have a great week. Blessings to you and those you love.

Menjaga diri anda dan mempunyai minggu yang hebat. Berkat kepada anda dan orang yang anda cintai.

Thank you for your support

Tolong jangan minta upvotes pada komen saya. Ia bukan tingkah laku yang betul.

Terima kasih.

Tolong jangan minta upvotes pada komen saya. Ia bukan tingkah laku yang betul.

Terima kasih.

Diupvote yah..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66740.62
ETH 3336.11
USDT 1.00
SBD 2.72