You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Introduction | STEEMIT WORLD

in #introduction6 years ago

Hi iday, welcome dinhi ha steemit. Maupay kay na approve an imo account maiha ka ba nga naghinulat? Taga Guiuan ngayan ako maupay ko la makakita ako hin mga waraywaray dinhi kay nakaka proud. Ha diin ka nag skwela? Unta mag proceed ka nala hit Law, may ada ako friend nga nag pursue hin Law kalooy sa diyos hapit na hiya matapos it ak pagkita haim baltok ka so kaya iton nimo. =)
See you around inday and ikumusta ako hit Tacloban. =)

Sort:  

Hi Ate @purepinay Wow. 😄. Dre ko ngean need always nka english kay may waray2x didi. Slamat po. OK lang nman po ang tacloban. Inggat ka po. 😘

Hi Ate. Yehey! May nag wwaray ngean didi. Ha LNU po ako naeskwela. Yes te. Maiha tlga ak bago ma approve. Nag ika duha anay ka register bago ma approve. But thank God. Hehe. Ndi ko sinukuan. May classmate po akong taga Guiuan. Inggat ka po dyan. 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58503.45
ETH 2594.59
USDT 1.00
SBD 2.45