Perkenankanlah saya memperkenalkan diri saya. Introduction : Introduce myself

in #introduction6 years ago

Perkenankanlah saya memperkenalkan diri saya. Introduction : Introduce myself

image
Hai semua kawan stemian.

Perkenankanlah saya memberitahukan diri saya kepada semua rakan stem saya.
Nama saya Indah Yulia, biasanya dipanggil Uli. Saya dilahirkan di Surabaya, Jawa Timur, Indonesia. Pada 26 Julai 1996. Saya kini berumur 22 tahun. Saya lulus dari SMAN 13 Surabaya, Jawa Timur. Dan sekarang saya meneruskan pendidikan saya di kolej, yang merupakan salah satu daripada kesihatan sekolah tinggi iaitu Akademi Kebidanan di Kota Surabaya.
Saya seorang pendatang baru atau pengguna baru steemit pasti masih belum begitu faham tentang dunia steemit, dan juga sebenarnya saya masih sedikit gaptek.
image
Oleh itu, di sini saya benar-benar mengharapkan input dan ba ba atau boleh dikatakan bantuan dari kawan-kawan stemian yang telah lama di dunia steemit atau senior senior dalam steemit ini pastinya sudah tahu tentang dunia steemit, dan saya sangat berharap kawan-kawan saya untuk berkongsi pengetahuan dan pengalaman di sini. Di sini juga saya berharap kita boleh mendapat manfaat sebanyak mungkin di sini.
Hanya ini sebagai pengenalan saya kepada semua rakan-rakan stem saya, salam kepada semua dan terima kasih.

Sort:  

@nenenulli, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61825.46
ETH 2454.71
USDT 1.00
SBD 2.60