Merhaba!

in #introduction6 years ago (edited)

Ben Oğuzhan Karabulut. "Han" liderlik vasfı sağladığı ve liderliği ne kendimde ne de başkasında hoş görmediğim için Oğuz ismini kullanıyorum çoğunlukla. Yaşım 25. Ankara'da yaşıyorum.Kırıkkale Üniversitesi'nde Müzik Bilimleri okuyorum. Aslında sayısal bölüm mezunuyum. Ne olmak istediğime biraz geç karar verdim ama şuan ki durumumdan fazlasıyla memnunum. Akademik anlamda okuduğum bölümde ilerlemeyi düşünüyorum.

-Müzik dinleme konusunda her konudan daha çok kendime güvenirim. Yıllardır mütemadiyen bir sürü farklı tarzda müzik dinledim. Müzik gurmesi dersem kendime fazla abartmış olmam sanırım :p . Amatör, fazla duyulmamış müzisyenlerin müziğini dinlemekten ayrı bir haz alıyorum. Çünkü popüleritenin insana sanat yapma konusunda kaygı oluşturduğunu düşünüyorum. Bu her yöne dağılmış müzik zevkimi biraz toparlamak adına şuan Blues üzerine yoğunlaşmaya çalışmaktayım özellikle icra ve teori konusunda.
Hazır müzikten konuşurken daha 5 aydır elimde olan zor koşullarda çaba sarf ederek sahip olduğum hayallerimin gitarı olan bu güzelliği sizinle paylaşmak istiyorum.

20785805_1997169107165373_8080638027462606790_o.jpg

Adı Eylül :)

Bu da küçük bir gitar solo coverı. Çok sevdiğim Fleetwood Mac grubunun Need your love so bad adlı şarkısının. Basit, sade ama saf bir mükemmellikte olduğunu düşünüyorum paylaşmak istedim. Görüntü biraz kötü kusura bakmayın.

-Müzik dinleme dışında uzun yıllarımı oyun oynayarak geçirdim. Özellike mmorpg. Müzik konusunda olduğu gibi oyunlarda da sürekli bir arayış içerisindeydim. Oyunları kendim için test ediyor gibiydim. 2 saat , 1 hafta , 3 ay , 1 yıl oynayıp bıraktığım oyunlar oldu. Sanırım merak dürtümün fazlalığı bu konuda da kendini gösterdi.

-Bir başka ilgi alanım ise şiirlerdir. Şiir okumayı gerçekten fazlasıyla severim. En sevdiğim şair Orhan Veli Kanık. Sebebini saatlerce anlatabilirim. Şiir konusunda biraz sabit fikirliyim. Bu durum beni ciddi anlamda rahatsız ediyor çünkü sabit fikirlilik hiç bana uygun olmayan bir düşünce yapısı.

-Psikoloji ve psikanaliz konusunda da pratikte ilgi ve alakam vardır. Teori konusunda fazla derine girmeye korkuyorum şuan bu konular üzerine çünkü kendi adıma hayatımı zorlaştıran bir ilgi alanı olarak görüyorum. Fakat herkesin bu konular üzerine düşünmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle "empati" üzerine. Çünkü bu konu da hassas olan insanların sıkıntı yaşaması, çevresinde ki insanların bu konu üzerine kafa yormamasından kaynaklanıyor bence.

Bunun dışında genel anlamda bir toparlama yapmak gerekirse, düşünen, sorgulayan ve pratikte kendini geliştirmeye çalışan biriyim ve bunu insanın mecburiyeti olmasından ziyade bunun insanın doğasında olduğunu bazı dış etkenler(örn. toplum) tarafından köreltildiğini düşünüyorum.

Biraz ciddi görünmüş olabilirim mizaç olarak da aslında kasvetli bir yapım var , dinlediğim müzikler vs olsun. Özellikle ergenlik yıllarımda bunun bir çok zarar verdiğini söylemek yanlış olmaz. Ruhsal acıya itip kendimi sonra o çukurdan kurtarmakla geçen bir dönemim oldu. Bu bana çok şey kazandırdı fakat yine de sanırım şuan ki bilincim de tekrar yaşasam o yılları bunu yapmazdım her ne kadar şuan ki bilincimden memnun olsam da buna erişemeyecek olsam da.
Bunu nereye mi bağlayacağım? Gülmeyi çok severim. Aslında fazlasıyla eğlenceliyimdir. Tahmin edildiğinin aksine acı edebiyatı yapmayı pek sevmem. Daha çok gerçekçi bakarım durumlara ve çözüm odaklı düşünürüm.
Bu yüzden dışardan bakıldığında tahmin edilebilir bir yapım yok aslında, bunu da insanlara doğru yoldan sorarak farkettim.

Düşüncelerim pek derli toplu değildir bu yüzden kendimi tanıttığım bu yazı da pek derli toplu olmadı sanırım bu yüzden hepinizden özür diliyorum. Yazdıkça yazarım korkusu var açıkçası. Bu yüzden daha fazlası için iletişim kurmaktan çekinmeyin. Yeni insanlarla tanışmak her zaman hoşuma gider.

For English speaking people,
I was thinking to make this introduction post in english but i was sure that i'd have some trouble while explain myself really. Using native language is most comfortable way to introduction right? :) Sorry about that. But if you have any question about me feel free to ask. I'll write here just basics.

I'm Oğuzhan Karabulut. 25 years old. I'm not using "Han" cause it's a title that has been using by leaders of beyliks (like principalities) in old Turkish culture. I don't like being leader of anything else thats why i'm using Oğuz most. Studying Musicology in Kırıkkale University. Living in Ankara. I think i'm really good at listening music and finding good ones. I'm listening a lot of different kind of genres. Really A lot ! You can call me music gourmet :p . Also i spent my years on playing online games, mostly Mmorpg. And of course.. POETS!

That's all in english. I'm really sorry for the people that didn't understand Turkish. But as i say at the beginning of english language section , feel free to ask anything. I'm just little bit uncomfortable in English. Sorry about that again.

Stay peacefull!

Sort:  

Welcome to a fellow Bitcoin enthusiast,maienhel!! I hope you will enjoy your time here on Steem! Look forward to your upcoming posts, mate!

Thanks a lot really. I hope we'll have good time :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50