Perkenalan, introduction. Introduce myself

in #introduction6 years ago

Introduce myself, perkenankan saye untok memberitahukan diri saye kepada sahabat steemit semuanye.

image
Halo semua rakan stem saya.

izinkan saya memperkenalkan diri kepada semua keturunan saya.
Nama saya Lilis Afriani, biasanya dipanggil Lilis. Saya dilahirkan di Pagerbarang, Jawa Tengah, Indonesia. Pada 6 Julai 1999. Saya kini berumur 19 tahun. Saya lulus dari SMAN 2 Pagerbarang, Jawa Tengah. Dan sekarang saya sedang mengikuti pendidikan kolej saya, di Universiti Negeri Semarang, Jawa Tengah.
Saya seorang pendatang baru atau pengguna baru pengkhianat mesti masih tidak benar-benar memahami tentang dunia steemit. Oleh itu, di sini saya benar-benar menantikan cadangan dan maklum balas atau boleh ditolak oleh sokongan kanan kanan dunia, dan saya berharap untuk berkongsi pengetahuan dan kisah ini.
image
Di sini juga, saya harap kita dapat mendapat manfaat sebanyak mungkin.
Hanya ini sebagai pengenalan saya kepada semua kawan saya keturunan, selamat tinggal dan terima kasih.

Sort:  

@liohgyu, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66903.90
ETH 3098.58
USDT 1.00
SBD 3.67