You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hello! I'm NEW HERE - Introduction video

in #introduction6 years ago (edited)

wcale nie widać czytania :P fajnie wyszło, widać też coś montujesz, ogólnie dziwi mnie czemu $ maleje, powinno wzrastać moim zdaniem jako że oglądalność i lajki wzrastają. w każdym razie propsy za wideo, ja oprócz komórki nie mam kamery więc nie mam jak nagrać introducing video : < smacznej pizzy ale pewnie już za późno

Sort:  

Bo czytania nie było :D Ciezko mi było mówić w języku angielskim, zwłaszcza na początku. Więc może się tak wydawać. Hajs maleje i jednocześnie wzrasta - wszystko zależne od kursu waluty steem. Więc dziś może spać do 30$ a jutro do 50$ podskoczy.

Pizza już zjedzona :D ... Nagraj komórką co za problem. Poszukaj innych ludzi jakie rzeczy nagrywali i jaka jakość.

I tak, jak możesz się domyślać. :D Znam się trochę na grafice, montażu itp. :D

no ładnie ładnie, dziś jużwalić, jutro usiądę, idę jeśc obiad i spać ;D dobranocka

Dobrej nocy :D Ja ide jak zwykle grać :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57676.72
ETH 2356.36
USDT 1.00
SBD 2.39