//Zertin Coś o mnie #6 Po wydaniu pierwszego moda

in #introducingyourself6 years ago (edited)

3.04.2018 Wraz z moim teamem wydałem pierwszego moda do ,,Gothic 2 Noc Kruka'' pt "Mod Wielkanocny 2018"
Pierwszy Youtuber, który zaczą nagrywać moda ma nik "PeQs". Dzięki jego streemom mogę wyłapywać błedy oraz je naprawiać w kolejnych wersjach moda. Drugim streemerem który od wczoraj nagrywa mojego moda jest początkujący i jego nik to "PacioSek". Dzięki niemu znalazłem błąd, który popełniłem przy pakowaniu moda, otuż zamiast nazwać zen "NewWorld" to nazwałek go "NewWorld9" przez co świat sie w modzie nie wczytywał. Jeszcze wiele brakuje aby ten mod był perfekcyjny, ale wszystko wyjdzie gdy "PeQs" i "PacioSek" ukończą moda, to wtedy będzie ostateczna jego wersja . Staram się łatać na bieżąco błędy, które wyłapuje PeQs i wypuszczać coraz to nowsze wersje z poprawkami.

Wydając naszego pierwszego moda czujemy się pewnie i wiemy, że wydamy kolejnego i kolejnego moda.
To wszystko?... To się okaże.
Ale pamiętajcie jedno.
Wszystko będzie w porządku....
//Zertin

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59615.63
ETH 2524.32
USDT 1.00
SBD 2.44