//Zertin Coś o mnie #5 Historia Teamu i dalsza działalność moderska


Od stycznia do kwiatnia 2017
Na początku Team nazywał się "Zertin Mods Team" byłem tam sam. Stworzyłem jedną modyfikacje, przy której ledwo sobie dałem rade ale przynajmniej więcej sie dowiedziłem o moddingu. Po jakimś czasie postanowiłem, że zmienie nazwe na "Zenit team" i rozpoczne prace nad trylogią moda "Zenit"
Od Maja do Czerwca 2017
Prace nad trylogią zenitu okazały się nie wykonalne. Troche myslałem nad tym i postanowiłem zrobic inne mody, mniejsze od trylogi Zenitu. m.in. "Kolonia Pająków", "Kult Starożytnych" i zacząć równologle pierwszą część moda "Zenit". Nawiązałem współprace z teamem "Pandora Team" oraz z Bractwem Gothica, pomagaliśmy im, ale później tak sie potoczyły sprawy, że rozwiązaliśmy współprace i poszedliśmy w swoje strony.
Od Lipca do Września 2017
Prace szły w dobrą strone, ale zaczynałem mieć coraz mniej czasu, więc we wrześniu wstrzymałem prace Teamu.
Od Października do listopada 2017
W październiku zacząłem sie uczyć modelować 3D, jednocześnie rozpocząłem prace nad nowym mini dodatkiem do menu w gothicu 1. Ten przełom był najlepszym przełomem dla teamu; dla mnie był momentem nauki i czasu gdy już będe mógł tworzyć 3D do gothica.
Grudzień 2017
Może dopiero się zaczą, ale myślę, że ten miesiąc będzie najlepszym w historii Teamu. Nawiązaliśmy współprace z teamem "Team of gods", który przez chyba rok nie dawał znaku życia, bo wiele się u nich wydażyło. Zostało ich tylko troje, ale postanowili zreaktywować team i połączyliśmy się jako dwa oddziały.
Styczeń 2018
Twórca "Team Of Gods" ogarnia swój team i troche mu to zajmuje. Ja wraz ze swoim teamem zacząłem prace nad Modem "Zenit Przygotowania na Nowy rok" oraz zmieniałem styl forum. Pracowałem dzień i noc aby wszystko poogarniać. Ukończyliśmy scenariusz do moda oraz grafike 3D też mamy z głowy. Teraz czas na oskryptowanie i ovobowanie. Ten miesiąc był bardzo fajny i mam nadzieję, że tak będzie już do końca roku :zenit: :)
od Lutego do 3 Kwietnia 2018
Team of Gods sie rozpadł. Prace nad modem na nowy rok zostały wstrzymane, ale w lutym zaczeliśmy pracę nad modem na wielkanoc. 3 Kwietnia około 1 rano została wydana nasza pierwsza modyfikacja "Mod Wielkanocny 2018". Jesteśmy dumni z tego moda, chociaż nie okazuje on pełni naszych możliwości, ale przynajmniej jest w miarę dobry. Kolejnym głównym modem do zrobienia bedzie "Dragons Master" ale narazie nie będe za dużo zdradzać. Niech innos będzie z nami

Aktualnie będziemy powoli pracować nad modem "Dragons Master" a szybciej nad modem "Historia Starożytnych", który pokaże więcej naszych możliwości. :) //Zertin

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59615.63
ETH 2524.32
USDT 1.00
SBD 2.44