Introducing myself

in #introducingyourself7 years ago

မဂၤလာပါ အားလံုးေနေကာင္းတယ္မို႔လား
ကြၽန္ေတာ္နာမည္က ေနာ္႐ိုွင္းပါ
ကြၽန္ေတာ္မေန႔ကမွSteemitကိုစဝင္တာအားလံုးပဲကြၽန္ေတာ္ကိုလက္တြဲေခၚေပးၾကပါလို႔ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္အခုကြၽန္ကိုယ္ကြၽန္ေတာ္မိတ္ဆက္ေပးပါမယ္
Hello,How are you all?
My name is Mg Naw Shaine.
I just join steemit yesterday and I
went to introduce my self.
image
Who am I?
ကြၽန္ေတာ္ဘယ္သူလည္း

I am 21 years old. I live in upper Katha Sagaing Region.I live with my parents.It's cute and one younger sister.I am learn economics at a university in Shwebo.
ကြၽန္ေတာ့အသက္က၂၁ႏွစ္ပါကြၽန္ေတာ္ကစစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအထက္ပိုင္းကသာၿမိဳ႕မွာေနပါတယ္ကြၽန္ေတာ့မိဘေတြနဲ႔အတူေနပါတယ္ ကြၽန္ေတာ့္မွာခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ညီမေလးတစ္ေယာက္႐ွိပါတယ္
ကြၽန္ေတာ္ကေရႊတကၠသိုလ္မွာစီးပြားေရးပညာကိုသင္ယူေနေသာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္
I have free time I study knowledge of the phone.
ကြၽန္ေတာ္အားလပ္တဲ့အခ်ိန္မွာဖုန္းနည္းပညာအေၾကာင္းေလ့လာပါတယ္။
image
And here my facebook social media link. You Can add me, we can be friends.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013425854251
ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕Facebook accountပါ
သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ရေအာင္အပ္ေပးၾကပါ
image
And thank you so must. That is my first post and I hope will have your support to continue I love steemit.
ဟုပ္ကဲ့ပါ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
ဒါဟာကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ပထမဆံုးIntroducing postေလးပါလိုအပ္တာေလးေတြကိုလမ္းၫြန္ေပးပါလိုေျပာရင္းနိဂံုးခ်ဳပ္လိုက္ပါတယ္
ကြၽန္ေတာ္ဟာSteemit lover တစ္ေယာက္ပါ
##Mg Naw Shaine

Sort:  

welcome bro

Thank bro

ႀကိဳဆိုပါတယ္

ဟုပ္br

Welcome bro!

မွားတာ႐ွိရင္ၫြန္ျပေပးပါ

ေက်းဇူးbro

ႀကိဳဆုိပါတယ္ ညီငယ္

ဟုပ္ကဲ့bro

Welcome bro

Thank bro

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57912.63
ETH 2348.79
USDT 1.00
SBD 2.37