You are viewing a single comment's thread from:

RE: //Zertin. Coś o mnie #1 jak zaczęła się moja przygoda z serią Gothic?

in #introducingyourself6 years ago (edited)

Od takiego posta trzeba było zacząć publikowanie na Steemit :) Nareszcie więcej tekstu, można się dowiedzieć co nieco o autorze. Kilka błędów i literówek w poście się przytrafiło, ale ogólnie bardzo mi się podobał :D

Gothic 1 i 2 z Nocą Kruka to chyba moje ulubione gry RPG. Świetna seria, w którą lubię sobie ciupnąć co jakiś czas :D

PS. A gdzie tag #polish? Bez niego to za wiele osób tego nie przeczyta...

Sort:  

Tag #polish nie używam teraz, bo pomagam w ulepszeniu tagu #pl-gry
Ale mogę zastąpić tag #zainnosa na #polish. Więc spoko.
A i dzięki za ocenę posta :)

#polish jest takim "nadtagiem". Według mnie każdy tekst w języku polskim powinien być nim oznaczony.

Spoko. Dzięki za poradę. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58493.60
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.41