Introducing myself

Hello everybody,
How are you?
I am Aung Hsint Ko a supporter of steemit.

image

အားလံုးပဲ ေနေကာင္းၾကလားဗ်။။

ကြၽန္ေတာ္ ကေတာ့ ေအာင္ဆင့္ကို ျဖစ္ပါတယ္ ။
Steemit ကိုေထာက္ခံအားေပးသူလည္းျဖစ္ပါတယ္ဗ် ။

Who are you?
Yes.
I`m 18 year old.
I live in Dawei township in Myanmar.
It is just a small township but it cover around with mountains.
It is warmly for everybody.

ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္သူလဲ။
ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္ အသက္ ၁၈ ႏွစ္ျပည့္ပါၿပီ။

ကြၽန္ေတာ္ေနထိုင္တာကေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ေတာင္ဘက္ပိုင္း ထားဝယ္ၿမိဳ႕ ေလးမွာပါဗ်။

ၿမိဳ႕ေလးကေသးေပမဲ့ ၿမိဳ႕တခုလံုး ကို ေတာင္မ်ားပတ္လည္ ဝန္းရံထားပါတယ္ဗ်။

ၿမိဳ႕ေလးကေန အားလံုး အတြက္ ေႏြးေထြးမႈကိုေပးေနပါတယ္ ။

image

Yes.
I have a family.
They are my dady ,mom and sister.
They give me warmly ,happily and safely.

ဟုတ္ကဲ့ ။
ကြၽန္ေတာ္ မွာမိသားစုေလးတစု႐ွိပါတယ္ဗ်။
ေဖေဖ ၊ေမေမႏွင့္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ညီမေလးတေယာက္႐ွိပါတယ္ဗ် ။
သူတို႔ ဆီကေန ေပ်ာ္ရြင္စရာ ေတြ ၊ေႏြးေထြးမူေတြ၊ လံုျခံဳမူေလကို ခံစားရပါတယ္ဗ် ။
ထားဝယ္သားေလးဖစ္တဲ့အတြက္ စကားသံ ေတြကေတာ့ အသံဝဲပါတယ္ဗ် ။
အားလံုးကလည္းခင္တတ္ပါတယ္ဗ်။

And here my facebook social media link.
You can add me ,we can be friend.

https://www.facebook.com/aunghsint.ko

ဒါကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ နဲ႔ facebook link မွာ ဗ် ။ အပ္ထားလိုက္ပါဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းေတြဖစ္လို႔ရပါတယ္။

https://www.facebook.com/aunghsint.ko

You can tell anything as a friend at messger.
It is messenger link.

https://m.me/aunghsint.ko

ကြၽန္ေတာ္ နဲ႔သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္ စကားေျပာႏိုင္ပါတယ္ ။
ဒါက ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ messenger linkပါဗ်ာ ။

https://m.me/aunghsint.ko

And thanks you so much.
This is my first post and hope i will have your support to continue......
I love steem.

ဟုတ္ကဲ့ အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်။
ဒါက ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ ပထမဆံုး ပိုစ့္ ျဖစ္ပါတယ္
သူငယ္ခ်င္းတို့ ဆီကေနေထာက္ပံ့မူေတြကို
ေမ်ာ့္လင့္မိပါတယ္ဗ်။
Steem ခ်စ္ခင္သူတေယာက္ပါဗ်ာ ။

Sort:  

welcome par bro

Welcome bro

Congratulations @aunghsint! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67477.32
ETH 3474.01
USDT 1.00
SBD 2.69