No to czas na nowy początek!

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Hejka Steemit! Nazywam się Laura. Jestem nowy użytkownikiem tej platformy. Na wstępie pragnę podziękować osobie, która przedstawiła mi Steemit. Większość postów będą poświęcone streetwear'owi.
millennials-are-going-crazy-for-these-4-streetwear-brands.jpg
Mam nadzieje, ze sie polubimy!

Teraz może coś więcej o mnie hmm
Tak jak już wiecie nazywam się Laura, zamieszkuje w północno-zachodniej części Polski dokładnie to w Gryficach 30 kilometrów od morza! :D Trenuje piłkę nożną i gram w miejscowym klubie. Jak wynika z poprzednich zdań interesuje się steetwear'em. Temat, który nie jest mi daleki i stanowi 2/3 mojego życia. Na co dzień uczę się, podążająć w strone medycyny. Dużo osób uzaje mnie jako zakochaną w sobie dziewczynkę, ale nikt mnie tak naprawdę nie zna i tu chciałabym się wam pokazać od strony, z której znają mnie tylko nieliczne osoby! 5b6caa39f2d3b76633b0712ed3ae2794.jpg
DO ZOBACZENIA!

Sort:  

Welcome to steemit @xxxekfektacja ! Nice Post ! I hope you enjoy here ! I will give the vote to you, please follow me

Hello Laura!
Powodzenia w blogowaniu, pozdro!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55