Oficjalne przywitanie!

Dzień dobry! Niejeden post na Steemit już za mną, jednak dopiero teraz zorientowałem się, że nie zdążyłem się oficjalnie przywitać.

Nazywam się Wojciech Siryk. Tworzę nowy polski program podróżniczy „Ten Świat Jest Nasz”. Opowiadam w nim o najbogatszych i najszybciej bogacących się zakątkach kuli ziemskiej. Spektakularny rozwój, interesujące społeczeństwa i tętniące życiem metropolie, czyli współczesny, nowoczesny i zglobalizowany świat.

Do tej pory odwiedziłem: Hongkong, Chiny i Chile. W drugiej serii zmierzam odwiedzić: Tajwan, Botswanę, Singapur i europejskie mikropaństwa.

Jak na ten moment wszystkie dziesięć odcinków mojego programu wyświetlono łącznie ok. 200 000 razy. Udostępniłem je na YouTubie, Facebooku i CDA. Jako osoba publiczna zadebiutowałem bardzo późno - pod koniec 2017 roku, więc wciąż mam stosunkowo niewielką grupę fanów, jednak konsekwentnie robię swoje i wierzę, że w długim okresie uda mi się obronić na rynku dzięki tworzeniu treści na najwyższym poziomie.

Drugą serię mojego programu przygotowuję pod hasłem „podjęcia rywalizacji z największymi polskimi stacjami telewizyjnymi”. Zamierzam stworzyć program, który rozmachem, jakością i treścią przewyższy produkcje telewizyjne. Pierwsza seria była moim debiutem - popełniłem wiele błędów i wraz z ekipą zdobyłem bardzo dużo doświadczenia. Moja prywatna lista planowanych poprawek liczy ponad 100 pozycji.

Oprócz samego programu „Ten Świat Jest Nasz” dodatkowo nagrywam making-ofy w technologii VR (to tylko bonus, podkreślam to, ponieważ zdarzają się osoby, które przejrzą „na szybko” moją aktywność i zapamiętują mnie tylko jako „tego co nagrywa podróże, ale w VR”). To pierwsza taka inicjatywa na polskiej scenie dziennikarskiej i youtubowej.

Oprócz programu „Ten Świat Jest Nasz” i making-ofów zamierzam publikować również wideo-wywiady i vlogi.

Steemit bardzo mi się podoba i mam nadzieję zadomowić się tutaj na długo :-)

Sort:  

Welcome to Steem Community @wojciechsiryk! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

¡Hola! Welcome, angelafer! Wish you an awesome journey here in this very cool community with many nice people :) Life is good

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsUI am so happy that you are here, wojciechsiryk! Wish you a very exciting experience here in this very cool community with many nice people :) Cheers

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

szach mat lewacy i regulatorzy :)

witaj na steemit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57062.81
ETH 3068.42
USDT 1.00
SBD 2.43