Sort:  

Hvala! Moram priznati da imam jos mnogo da ucim.

Kao I ja naravno, ali mislim da ipak imate prednost posto ste IT inzenjer. Ja kao student istorije nikada nisam bio u dodiru necim ovakvim tako da mi je bilo potrebno dosta vremena sa ukapiram neke naizgled jednostavne pojmove kao sto je blockchain. Jos uvek pokusavam da shvatim kako Steemit funkcionise te gledam dosta korisnih klipova na YT koje I vama savetujem da pogledate.
Sa srecom! :D

Da, da. Upravo tako. I ja sam ih vec dosta pregledala, pre nego sto sam se prijavila na Steemit. Naucicemo, polako... Ja iza sebe imam golemo iskustvo, ali Steemit je i za mene novina. Koliko za sada mogu da vidim, bez novcanog ulaganja cemo testo uspeti da se probijemo. Ali sacekacu barem mesec dana, da vidim da li ce biti nekog napretka.
Veliki pozdrav!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60313.79
ETH 2889.34
USDT 1.00
SBD 2.47