You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy opłaca się być w Polsce przedstawicielem handlowym? Blog na podstawie moich doświadczeń!

Zgodzę się w 100% z każdym słowem Twojej wypowiedzi, szczerze mówiąc poświęciłem wiele godzin na napisanie tego bloga, bardzo mocno potem go musiałem streścić aby nie zanudzał i finalnie byłem niezadowolony z feedbacku, mówię dokładnie o zasięgu, nie tokenach.
Jednak widać że fala w miarę się rozeszła i troszkę ludzi udzieliło swój głos, co bardzo mnie cieszy i zdecydowałem że napewno będę umieszczał takie prace, bo wiem że są ludzie którzy je docenią i przeczytają w całości i ze zrozumieniem, na przykład tak jak Ty, po czym umieściłeś miły komentarz.

Dzięki wielkie za wsparcie i jest dokładnie tak jak mówisz z tymi klientami biznesowymi, więc kontynuuję pozyskiwanie doświadczenia w tej branży, tym razem na innej płaszczyźnie.

Dzięki jeszcze raz za Twój feedback i miłe słowa, napewno będę pisał więcej takich prac.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63894.70
ETH 3178.14
USDT 1.00
SBD 2.63