Wie ben ik?

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Hallo Allemaal!
Ik ben Supermom :) 27 jaartjes jong, getrouwd en heb een dochtertje van bijna 2,5 jaar oud.

In mijn blog wil ik posten delen over knutselwerkjes, recepten, activiteiten die ik samen met mijn dochtertje maak/doe.
Daarnaast wil ik het ook hebben over de ontwikkelingen die ik meemaak met mijn kindje en hoe ik het zelf aanpak.
Ik hoop dat ik jullie leuke ideeën kan meegeven die jullie met je kindje kan doen :) Aangezien het nu winter is komt dat goed van pas ;)

Ik wens jullie veel leesplezier. Deel je ervaringen, tips en tops op deze pagina. Ik zal dat zeer op prijs stellen! Alvast bedankt:)supermom.jpg

Sort:  

Welkom op Steem @supermom! Leuk om hier steeds meer Nederlanders tegen te komen.

Als je de tags #thelionslegion, #nl en/of #nederlands toevoegt aan je post kunnen andere Nederlanders je bericht makkelijker terug vinden.

Hallo, ja ik vind het ook heel leuk dat mensen reageren die Nederlands spreken/schrijven! :) Zal ik doen. Bedankt voor je tip en je berichtje veel succes! :)

@supermom welcome to steemit community. Hope you like it. Explore steemit platform to learn more.

Hello, thank you for your message. hopefully it will be okay :)

Hey, fijn om eens wat nederlands te zien verschijnen op deze site. Veel succese!

Hallo, Ja hé? ik dacht maar eens in t Nederlands te doen. Leuk dat je reageert! dankje, Ik wens je ook veel succes :)

Het kan nooit kwaad om een engelse versie van de post te bloggen aangezien toch het merendeel van de mensen hier engels spreken. :D

Klopt. Engels is niet mijn beste vak :P maar k ga t proberen. Dank je voor de tip! :)

Congratulations @supermom! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 55863.62
ETH 2927.13
USDT 1.00
SBD 2.28