Merhaba steemit ailesi.

Ben Selin Girgin, öncelikle kendimi kısaca tanıtıp sonra yapacaklarımdan bahsetmek istiyorum. Hazır mısınııııız? 21 yaşındayım Kocaeli de yaşıyorum. Kocaeli Üniversitesinde tıp okuyorum, demek isterdim ama ne yazık ki 2 yıllık büro yönetimi ve sekreterlik bölümünde okuyorum. İkinci ve son sınıf öğrencisiyim. Benim en büyük hayalim başarılı bir ressam olmak. Ve bunun içinde eğitim almam gerekiyor, bu eğitim de baya masraflı olduğundan hem bu konuda gelişmek hem de biraz da eğitim masraflarıma katkıda bulunmak için steemit’e başvurmaya karar verdim. Ve artık ben de bu ailenin içindeyim. Çektiğim fotoğrafları ve çizdiğim resimleri sizlerle paylaşacağım desteklerinizi bekliyorum.
1645FC09-04BA-4799-856F-B23089CB8088.jpeg

Sort:  

steemit.gif

hello @selingirgin and welcome to steemit!

this is a great place with a great community .. glad to have you.
@ricmark

Welcome to the platform selingirgin! Explore and enjoy it :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62641.44
ETH 3343.87
USDT 1.00
SBD 2.47