Introducere

in #introduceyourself6 years ago

  Bună tuturor! Eu sunt Secco și bun venit pe profilul meu de steemit. Sunt italian și știu trei limbi destul de bine: Italiană, română și engleză. Din acest motiv, voi scrie fiecare dintre postările mele în aceste trei limbi diferite.

 Îmi plac diferite discipline: informatică, electronică, filosofie, psihologie, literatură, istorie etc. Probabil că majoritatea postărilor mele vor acoperi aceste subiecte în care voi analiza diferite figuri istorice, adevăruri diferite, gânduri diferite, etc... în unele cazuri voi compara aceste elemente ale trecutului cu cele ale zilelor noastre.
 
Voi scrie, de asemenea, despre lucruri diferite precum țara mea, monumentele, arta, literatura etc…
Genurile mele muzicale preferate sunt: ​​metal, rock, hip-hop, muzica electronică, soul, blues și muzica italiană din anii '60. 

Filmul meu preferat este "Atlasul norilor", am iubit "Piratii din Silicon Valley", sunt un fan al "Star Wars", "The Matrix" și "Your Name".
 
Puteți găsi alt conținut diferit și mai multe detalii în viitor, rămâneți conectati! 

Sort:  

A BIG warm welcome to Steemit! I am sure you are going to absolutely enjoy the Steemit platform.👍 Please let me know if I can be of future help with Steemit. I truly hope Steemit exceeds all your expectations!👍

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71