היי, אני רועי ואני בן 15 מירושלים.

in #introduceyourself6 years ago (edited)

 <div class="text-rtl"> 

היי, אני רועי ואני בן 15 מירושלים. 

 מאז שהייתי קטן התעסקתי ביצירת סרטים, בגיל 7 במצלמה הישנה של אבא שלי, אחרי בערך שנתיים השתרגתי לאייפוד טאצ ובגיל עשר לסמארטפון הראשון שלי (זה היה גלאקסי מיני ישן, אבל גם משהו…).היום יש לי כבר מצלמת קנון מקצועית, מחשב יקר שמיועד לעריכה והרבה מאוד ציוד מסביב (יהיה פוסט שלם על כל הציוד שלי, בינתיים אתם מוזמנים לנחש איזו מצלמה ספציפית יש לי).מאז עבדתי על הרבה מאוד פרויקטים שהתחילו להיות רציניים יותר בשנה-שנתיים האחרונות, 

הנה כמה מהם:

*ערוץ יוטיוב- 2016-היום התפקיד שלי היה להיות יוטיובר…? חייב לאמר שהערוץ עזר לי מאוד בנושא העריכה, צילום וכתיבה (בעיקר של תסריטים)

 *סדרת טלויזיה- 2017-היום התפקיד שלי היה עורך (של קטעים מסוימים… לא של כל החלקים, טוב… אני בן 15 לא יתנו לי לערוך את כל הסדרה) בנוסף הייתי שחקן/מנחה.

 *סוד- עדיין לא פורסם, סליחה.
עכשיו, אחרי שהכרתם אותי וגיליתם מה אני עושה ועשיתי הגיע הזמן שאגלה מה יהיה הנושא של הבלוג…כנראה כבר ניחשתם נכון, יצירת סרטים!

 יהיו חדשות על מוצרים חדשים שקשורים ליצירת סרטים, מדריכים, סקירת מוצרים, פרסום של פרויקטים שלי, טיפים קצרים, סיפורים קצרים על החיים שלי שקשורים ליצירת סרטים, ספרים מומלצים על יצירת סרטים, ועוד ועוד ועוד!

אשמח אם תוכלו לפרגן לי בupvote, עוקבים ותגובות אם אתם חושבים שהבלוג שלי יכול לעניין אתכם.

נתראה בפוסט הבא.

ביי.

 </div> 

Sort:  

ברוך הבא לסטימאיט
נושא מעניין מצפה לראות עוד

תודה רבה, בדיוק עלה פוסט חדש :) מוזמן לקרוא

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51