Assalam dan Hello kepada semua warga STEEM

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Saya buka bicara dengan memperkenalkan diri saya..Abdul Hadi bin Parman dan saya lahir pada 3 April 1985. Saya adalah orang Johor dari Malaysia. Sekarang menetap di Sabah kerana bekerja di sini dan sudah berada selama 8 tahun di Telupid.IMG20170803092959.jpg

Saya bekerja sebagai seorang guru sebelum ini dan telah mengajar selama 7 tahun di SK Kiabau (6 tahun) serta SK Langkabong (1 tahun). Kemudian, saya telah meneruskan kerjaya saya dengan menjadi Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Telupid sebagai FasiLINUS sehingga kini.

Saya amat meminati sukan badminton dan memancing. Pasukan bola sepak yang saya gemari adalah tidak lain dan tidak bukan JOHOR DARUL TAKZIM dimana saya akan mengikuti segala perkembangan mereka.

Diharap steem dapat mengenalkan saya dengan ramai kawan dari pelbagai bangsa dan negara.

Sort:  

Halo @ricorianjdt.. Selamat datang di Steemit! Suka anda bergabung di sini.. sudah kami upvote yaa.. 😀

Thanks...sma2 kita upvote :)

How are you? Ricorianjdt, In case this has been your first Introdusemyself Post i'm here to welcome you to Steemit. I hope you have a lot of fun here and you may follow me. Have a great time @rightuppercorner

I will..thanks

Nice to meet you, @ricorianjdt! Welcome to Steemit!

Nice to meet you too...

Welcome brother @ricorrianjdt . I've upvoted you and will follow you. All the best :) @john-unasa

Thanks bro..still a newbie here and more I don't have a facebook :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61615.30
ETH 2674.97
USDT 1.00
SBD 2.60