You are viewing a single comment's thread from:

RE: New girl aboard / Nowa dziewczyna na pokładzie

Bardzo dziękuję za życzenia :D myślę, że na pewno pojawi się tutaj sporo wzmianek o filmach, a co do tych ilości, to ja również mam kilka takich perełek, do których lubię powracać ;) głównie serie Gwiezdnych Wojen, Star Treka, Władcy Pierścieni, Jamesa Bonda, ale też poszczególnych filmów (często z dzieciństwa) jak np., Ania z Zielonego Wzgórza, Sok z Żuka czy Lot nad kukułczym gniazdem.

Dziękuję za resteem i jeśli będę miała jakieś problemy to z pewnością skorzystam z rady kogoś bardziej doświadczonego jak ja, czyli np Ciebie, Piotrze ;)

Również pozdrawiam!

Sort:  

Miło mi :)

Może jakiś cykl o filmach, nie wiem, czy już jest może jakiś tag #pl-filmy czy coś w tym stylu, też bym cośo filmach umieścił.

Resteem zrobiony, może ktośode mnie kuknie.

Do usług.

Piotr.
PS: poprawiłem nick - sorki za błąd.

W sumie można coś o tym pomyśleć :D Chętnie dołączyłabym do Steemowego zrzeszenia kinomanów :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58248.35
ETH 3136.18
USDT 1.00
SBD 2.36