You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introducing @sweetscentof98 to the steemit world

Salut draga mea Rita, am ales traducătorul spaniol român să văd dacă mă pot exprima cât de bine pot și să comunic cu tine din țări îndepărtate din America. Bun venit la Steemit, site-ul de comori. De când te-am citit, am spus că această fată este o comoară, așa că am vrut să-ți spun asta și sper că ai avut multe succese aici și faci o treabă bună. Cu mulți ani în urmă m-am îndrăgostit ca un copil al unei femei romane. Numele ei este Comaneci, o gimnastă care a cucerit lumea cu simplitatea și magia ei în bare asimetrice. Când scriu asta, îmi ascult cântecul și este ca și cum te cunosc. Deplină de tandrețe, plină de viață pentru a crea lucruri frumoase. În steemit puteți să o atingeți. O îmbrățișare puternică de la acest bătrân din Venezuela. cântecul se termină și îți spun la revedere Sper că ai scris bine. Un sărut ... rafa

Sort:  

Thank you @rafagonzalez ! What an incredible idea of connecting with other people by trying to speak in their language! Thank you for this! I loved your comment, it is really sweet and kind, all the best from Romania ! Gracias por todo :)

Ești binevenit micul meu, mulțumit de tine; pentru scriere. Sper să continuăm să citești ceea ce faci și fotografiile tale; căutând cu ochii tăi viața ... cu pașii tăi orizontul. O îmbrățișare egală pentru tine ca un gigant.

De la primele edicte, îți las cântecul ăsta de shakira. Toată esența adolescenței care dorește să se deschidă la simțuri

Fuente: Youtube

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 69076.52
ETH 2742.00
USDT 1.00
SBD 2.72