Dzień dobry Steemit ! ( a właściwie dobry wieczór, bo już późna godzina )

Od czego by tu zacząć.. a więc tak. Witam wszystkich serdecznie. Nazywam się Marcin, pochodzę i mieszkam w centralnej Polsce i liczę sobie 20 lat. Dziś w godzinach popołudniowych, ujrzałem na swojej skrzynce pocztowej wyczekiwany mail, mail od steemit. Czym prędzej załatwiłem formalności i założyłem konto. Początkowo nie wiedziałem co robić, przeprowadziłem mały research i zdecydowałem się na 'kilka zdań o mnie'. Ogólnie jestem, jak to moi znajomi mówią 'dziwnym smakoszem piwa, który zna każdy mem'. Na szczęście wielu dodaje także, że 'dziwnym' w ten pozytywny sposób więc chyba nie jest ze mną jeszcze tak źle :D Hm... co by tu jeszcze napisać.. a no tak, powiem Wam coś o moich zainteresowaniach, bo są różne i czasem bardzo.. nietypowe :) A więc tak: słowach moich znajomych jest trochę racji, tak lubię piwo, delektuje się jego smakiem i kosztuje najróżniejsze smaki. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak poszczególne rodzaje różnią się od siebie smakiem a także składnikami użytymi do produkcji, może w przyszłości pojawi się tu jakaś recenzja. Dobra, dalej bo zanudzę Was już samym przedstawieniem :D 

Mam jeszcze kilka zainteresowań, można to w sumie nazwać hobby, m.in. nowe technologie, szczególnie smartphony. Śledzę rynek praktycznie codziennie i poszukuje nowinek ze świata technologicznego. 

Burze i zjawiska atmosferyczne to moje kolejne wielkie hobby. Jestem współwłaścicielem dobrze prosperującej strony na facebooku właśnie o tej tematyce. Prowadzimy obserwacje, jeździmy w teren, informujemy ludzi o zagrożeniach itp, itd.

Poza tym jak chyba każdy w mym wieku fascynuje się sportem, przede wszystkim siatkówką.

Muzyka także odgrywa w mym życiu bardzo ważną role. Polski rock, muzyka alternatywna to moje ulubione gatunki. Kiedyś usłyszałem nawet, że płynie we mnie krew metalowca, ale chyba jeszcze nie za bardzo o tym wiem :D 

Podsumowując:

Chyba wszystko, mam nadzieje, że Was nie zanudziłem i dotrwaliście do końca. A teraz troszkę na poważnie. Gdy usłyszałem o steemit, pomyślałem sobie, że jest to platforma z ogromnymi aspiracjami i dużym potencjałem, idealna do poznawania nowych ciekawych osób i rozwijania swoich zainteresowań, dlatego właśnie zdecydowałem się na konto. Dziękuje za uwagę i poświęcenie kilku minut na czytanie i zrozumienie mojego wywodu i raz jeszcze serdeczne Dzień Dobry !


Sort:  

Welcome to Steemit @rabbit198 :)

Siemka :D Powinieneś się podzielić stroną, którą prowadzisz :)

Hej. Wiesz co, myślałem nad tym, ale tam znajdują sie informacje dotyczące danego regionu, miejsc w poblizu mojego zamieszkania, wiec raczej nie chciałoby się nikomu czytać o czymś co jest o niego oddalone o ileś tam km. Inna sprawa ze zdjęciami. Czasem jeździmy w teren i niektóre ujęcia są na prawdę interesujące, wiec pewnie coś tu z czasem wstawie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60140.96
ETH 2378.49
USDT 1.00
SBD 2.59