Hello everyone!

Hello my name is İnci.It’s always hard to introduce yourself to others,because we always feel like we are too deep for introduce ourselves with basic words. But I realize that,I’m not that deep.I noticed 4 or 5 sentences is enough to tell myself in this situation, in a way it's sad.I live for 20 years, but there is only 4 or 5 sentences which tells me who am I.My name is İnci and I am 20 years old and I am a philosophy student.Honestly,I am really trying to be a philosophy student, because it is hard. I love to read books, I like to make philosophical conversations, although I was in a tennis team before,now I'm too lazy to join the competitions.Also one of the most interesting thing about me, I have a twin sister,who looks exactly like me.I saw this website by coincidence.And I always wanted to express myself.Like the whole human race.So I said, I can express myself in here.That's why I'm here, Steemit is still a little complicated, but I think I will understand in time.Even if I struggle with existential crises,in the middle of my youth.I am also trying to enjoy the life that I have experienced; I am reading, traveling, watching and I'm enjoying sharing these with other people.

It's nice to be in here!

CYMERA_20170424_211911.jpg

Herkese merhaba ben İnci.Kendini anlatmak bir insana her zaman zor gelir,sanki kelimelerle anlatılamayacak kadar derin hissederiz kendimizi.Ama maalesef değil.Fark ettim ki kendimi anlatmak için 4 5 cümle yeterli,bu durum bir bakıma üzücü.20 yıldır yaşıyorum ama kendimi anlatabilecek ancak 4 5 cümle kurabiliyorum.Adım İnci ve 20 yaşındayım,felsefe öğrencisiyim.Daha doğrusu felsefe öğrencisi olmaya çalışıyorum.Kitap okumayı çok severim,felsefi muhabbetler yapmayı çok severim,her ne kadar bir zamanlar tenis yarışmalarına katılsam da an itibariyle üşengeçliğime yenik düşmüş durumdayım.Ayrıca bana tıpatıp benzeyen bir ikiz kardeşim var.Bu siteyi buluşum ise şans eseri oldu.Zaten her zaman kendimi ifade etmek istemişimdir.İnsanoğlu var olduğundan beri kendini anlatma hevesiyle yanıp tutuşmuş,farklı yollar denemiş ve başarılı olmuş.Sanat eserleri,şarkılar,kitaplar güzel olan her şey bir türlü dışa vurum,bir tür insanların kendilerini anlatma isteğiyle oluşmuş gibi geliyor bana hep.Ben de dedim ki neden kendimi birilerine anlatmayayım.İşte o yüzden buradayım,steemit hala biraz karışık geliyor ama zamanla anlayacağımı düşünüyorum.Varoluşsal bunalımlar bir türlü yakamı bırakmasa, gençliğim ortasında bu tür sorularla boğuşmaya çalışsam da. Bunun yanı sıra yaşadığım hayattan zevk almaya da çalışıyorum,okuyorum,geziyorum,izliyorum ve bunları diğer insanlarla paylaşmaktan büyük zevk alıyorum.
Burada olmak çok güzel!

Sort:  

Welcome

Welcome to steemit, hope to gain experience, knowledge and new insights here.
Many things that you share may be useful for anyone who reads it.
Greetings know from me @teukukhaidir

Thank you
Greetings from me too

Hello, you are welcome to steemit!!! I give you upvote to your post and remember to follow me as a friend to help you grow in this social network!

Congratulations @porunacabeza! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ - Meet the Steemians Contest
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Aramıza hoşgeldiniz İnci Hanım.

Öncelikle büyük geçmiş olsun.
?
Kışın soğuğunda, her sabah simit satan o amcaya çok imreniyorsundur sanırım. Evine sıcak ekmek götürse tamam kafasında ontolojik soru(n)lar yok. Bir de tırtıkladıklarıyla çocuğuna bir araba alsa off! dünyalar onun.


Görsel: CC0 Dilek Duman

Seninse beyine takılmış soru işareti şeklinde ¿ ? kim bilir kaç kanca acıtıp duruyor/olacak.


İyi tarafından bakacak olursak cevaplar geldikçe sadece dünyalar değil evrenler senin goz-kirp.png


Anlatma isteğine satmıştım bi aralar. Neden?
Aynı filmden çıkmışız, aynı sahneleri görmüşüz.

Kırmızı hapı alınca işler nasıl değişti di mi
Evet ya, birden acayip oldu her şey

Kendim dahil, bu diyaloğu neden yapıyoruz? Beynin "bak doğrulanmış diye kayıt yapacağım, emin misin bi sor bakalım" deme şekli midir acaba? yoksa nedir bilemiyorum.. Ama şimdilik, Facebbok, Twitter, Whatsapp, Vodafone, Turkcell... hepsinin 3,3 trilyon$'lık bu soru etrafında konuşlandığını biliyorum.

...
Yani diyorum ki.. ..
Steemit'e Hoş geldin smile.png

Hoşbuldum :)

@anadolu'dan %50 oranında bir oy aldınız. 0.1 SBD göndererek 0.2$ değerinde oy alabilirsiniz.

Merhaba inci hoşgeldin, umuyorum aradığını bulursun :)

Hoşbuldum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55275.78
ETH 2457.15
USDT 1.00
SBD 2.18