Hello Steemit 😊

in #introduceyourself7 years ago

Merhaba arkadaşlar :) İlk yazımda sizlere kendimden bahsetmek istiyorum..Yazı yazmayı , okumayı ve bişeyler paylaşmayı seviyorum . Bu yüzden aranıza katılmak istedim. Adım Osman. 22 Yaşındayım. Çanakkale 18 Mart üniversitesinde Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu Spor Yöneticiliği bölümünde okuyorum.
Spor benim hayatım. En sevdiğim şeylerden biri game of thrones hakkında arkadaşlarımla muhabbet etmek. (sizle de muhabbet etmeyi umuyorum :) ). Seyahat edip yeni yerler görmeyi çok seviyorum. Seyahatlarımı genellikle otostopla yaptığım için daha eğlenceli ve daha ucuz oluyor.Bir sonraki yazımda Seyahatlarımdan bahsetmeyi düşünüyorum. Umarım ilginizi çeker :)

Hello friends :) It's my first post and I wanna talk from myself. I join steemit because I like write, read and sharing somethings. My name is Osman. I'm 22 years old. I am a Sport Management student.
Sports is my life. Talk about game of thrones one of my favorite things.( I want to talk about game of thrones with you) I like traveling and discover new places. I usually hitchhike. İt's more enjoyable and cheap. In my next post I will talk about my journeys.

image

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59388.79
ETH 2578.59
USDT 1.00
SBD 2.47