Zaczynam przygodę z Steemit - pomogę, doradzę i chętnie posłucham!steemCreated with Sketch.

No i stało się założyłem konto na Steemit. Zaglądałem tutaj już dawno temu, ale ostatnio natrafiłem ponownie na artykuł od @noisy i przekonał mnie, żeby spróbować. Za co z góry dziękuję!

_MG_0979.jpg

Kim jestem i co robię?

Jestem Oscar i na co dzień szefuję w własnej agencji Goodkloo, gdzie pomagamy markom odnaleźć się w Internecie. Dodatkowo prowadzę bloga oscarrak.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu: biznesu, marketingu, blogowanie i w sumie wszystkiego co mnie interesuje. Moim konikiem jest głównie marketing internetowy i wszelka optymalizacja. Mam typową głowę człowieka od procesów. :)

Poza pracą wykładam też na Krakowskiej Szkole Filmowej i prowadzę projekt edukacyjny Patrzymy Szerzej. Dzielimy się tam również wiedzą z zakresu biznesu, marketingu i organizacji tylko w formie podcastów i vlogów. Często można mnie też spotkać na różnego rodzaju wydarzeniach jak m. in na Blog Conference Poznań 2017, BloSilesia, Czwartkach z Social Media, Crash Mondays.

Prywatnie niemal nieustannie żyje pracą (taka specyfika pracy), ale kocham bardzo zwierzęta, więc prowadzę własny projekt CSR Karmimy Wiedzą. Lubię dobrze pojeść i poruszać się od czasu do czasu.

Dobra to chyba tyle o mnie, bo się zanudzicie! Więcej wrzucę na koniec z linkami. :)

Czemu Steemit?

Z racji tego, że pracuję w "branży" online mam dość mainstreamowych mediów. Facebook to dla mnie jeden wielki szum, więc lubię sprawdzać nowinki. Na Steemit trafiłem pierwszy raz na naszym Wykopie, gdzie właśnie @noisy wrzucał jakiś tekst. Jestem kompletnym laikiem w temacie kryptowalut i wszystkiego co z nimi związane. Z tego też powodu liczę, że znajdę tutaj dużo fajnej wiedzy i chętnie podzielę się również swoją, bo trochę do powiedzenia mam.

W czym mogę Wam pomóc?

Jak już powiedziałem jestem facetem, który trochę tam wie i lubię się dzielić tą wiedzą. Jeżeli będziecie mieli jakieś problemy albo będziecie chcieli coś ogarnąć z tematów, które wrzucam poniżej to jestem do dyspozycji.

  • marketing internetowy
  • optymalizacja ruchu na witrynach
  • projektowanie biznesów i ich monetyzacji
  • blogowanie, podcasting i vlogowanie
  • konsultacje biznesów w skali mikro

Kilka linków do moich artykułów i wideo

https://www.spreaker.com/user/patrzymyszerzej
https://oscarrak.pl/blog/smogowy-poradnik-jaki-oczyszczacz-powietrza-kupic-do-domu/
https://oscarrak.pl/blog/turkusowa-organizacja/
https://oscarrak.pl/blog/ile-kosztuje-prowadzenia-bloga/

Do usłyszenia! :)

Oscar

Sort:  

Witaj ! Coraz więcej blogerów tutaj wita, dobry znak :)

Mówisz, że to dobry znak? :D

Ciekawe ... z drugiej moje pomysły są upadłe, także tego :D

Zawsze można się wziąć za nie ponownie :D

Witaj na Steemit, miło poznać.

Wow, szeroka gama działalności! Takich ludzi tutaj potrzebujemy :)

Coś tam się ogarnia na co dzień :P

Hej! Będę czekał na Twoje kolejne teksty! Myślę, że Twoja wiedza bardzo mi (i nie tylko mi) może się bardzo przydać :)

Super! Jeżeli będziesz czegoś potrzebował to wal śmiało :D

Congratulations @oscar.rak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

No wiec, czekamy na wpisy :)

Pierwszy już wylądował na wallu. 😃

Witam, fajnie że jesteś ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67280.14
ETH 3764.45
USDT 1.00
SBD 3.57