You are viewing a single comment's thread from:

RE: introduceyourself

in #introduceyourself7 years ago

O kurcze! Księdza się tutaj nie spodziewałem, tylko proszę nie zrozum mnie źle, po prostu jestem miło zaskoczony :)

Mógłbyś się jakoś zweryfikować, wrzucając jakieś zdjęcie, poświadczające, że faktycznie mamy do czynienia z księdzem?

Sorry if I made any mistakes, but English is not my native language.

Twój angielski jest bardzo dobry. Swoją drogą, mój na pewno jest daleki od doskonałości, ale tutaj na Steemit nie musisz się tym martwić. Większość osób które tutaj piszą pochodzą z krajów nieanglojęzycznych. Cała społeczność jest jednak niezwykle dla siebie przyjazna i wszyscy się cieszą, gdy ludzie wkładają dodatkowy wysiłek po to, by ludzie z innych krajów także mogli treść przeczytać.

Witaj na Steemit! :)

Sort:  

Oto i zdjęcie.

Imgur

łał, naprawdę mamy księdza na Steemit :)

Już wyjaśniam dlaczego tak się cieszę... to, że takie rozwiązania jak te są popularne wśród informatyków, to mnie nie dziwi.. natomiast fakt, że coraz więcej grup społecznych tutaj widzimy, pokazuje, że albo świadomość społeczeństwa na temat technologii rośnie, albo sama technologia staje się bardziej użytkowa i możliwa do użytkowania nie tylko przez specjalistów :)

Powiedziałbym, że z natury należę do tych co chodzą swoimi drogami i przecieram ścieżki. Ale naprawdę rozwiązania polegające na rozproszonej sieci są zgodne z nauką Kościoła. W istocie sam Kościół jest taką rozproszoną siecią ;)

Taka sama reakcja ludzi (pozytywnie zaskoczonych) była u mnie w klubie strzeleckim jak dołączył ksiądz :)

No cóż, księża też ludzie, chociaż czasem odmawia nam się tego prawa ;)

Dokładnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53