My Introduction post! (עברית)

### היי לכולם. אני לא כלכך יודעת איך לרשום את הפוסט שמציג את עצמי ומאיפה להתחיל אבל אני אנסה בכל הכוח. קוראים לי ניקול ואני בת 19, מתגוררת בישראל כמובן. סיימתי תיכון לא מזמן וכל החברים שלי הלכו לעולמות השונים, חלק התחילו את החיים, חלק המשיכו ללמוד וחלק התגייסו. אני התגייסתי, אמנם לא לצבא אבל דיי דומה. אני עושה שירות לאומי במגב, בתור תקציבנית. אני חושבת שכל שירות וכל דבר שעושים למען המדינה שלנו והקהילה עצמה, זה חשוב מאוד והכל נחשב, לפני השירות לאומי התנדבתי במשטרה במשך שנתיים, בתחלתי בתור מחוייבות אישית בבית ספר ואני עדיין שם ככה שאפשר להגיד שאני מחוברת לעניין של המשטרה בחיי ובנפשי! בנוסף למשטרה שהוא אחד התחביבים האהובים עליי להתנדב וללכת למשמרות אני גם אוהבת לקרוא ספרים, אני אוהבת כלבים מילדותי גדלתי על כלבים, הכלב הראשון שקיבלתי אותו היה כשהייתי בת 6 !! למרות שהכלב הראשון כבר לא כאן איתי אבל המשכנו לגדל כלבים והיום יש לי 11 כלבים (אני אפרסם תמונה של שלושה מהם שהם מסוג פומרניין) !!

אני פעילה הרבה מאוד בפייסבוק ובאינסטגרם, אבל שמועה נפלה לאוזניי והיא האתר סטימיט. כמובן שמי שהביא אותי לאתר הסביר לי דיי הרבה דברים, ואמנם לקח שבוע עד שאישרו אותי אבל חיכיתי בסבלנות. שמעתי שבאתר הזה אפשר לרשום כל מה שרוצים(כמובן שזה לא מועתק), לתת מעצמי למען אחרים וכו'.
אני חושבת שאני אמצא לי מקום כאן ואשתלב עם אחרים.

אני מגיעה ממשפחה נוצרייה, ובכל שנה אני חוגגת כריסמס עם המשפחה החג הכי אהוב עליי בכל שנה. רציתי לשתף אותכם קצת ממה שסבא שלי עושה כל שנה עושה (תמונות בהמשך) בכל שנה כל המשפחה מגיעה לסבא וסבתא שלי אוכלים ארוחה טובה, מדברים צוחקים מצטלמים!! וכמובן שבסופו של הערב מגיע החלק הכי טוב של היום הזה המתנות, אחד מבני המשפחה מתחפש לסנטה קלאוס ומחלק מתנות.
כל ילד וילד מחכה בציפייה למתנות שיקבל מתחיל לחשוב מה יקבל השנה בהתרגשות עיניים נוצצות חיוך רחב על הפנים, חסר סבלנות ולמרות שאני בת 19 אומנם זה יכול להיחשב ילדותי אבל גם אני מחכה בהתלהבות למתנות שאקבל.

מצפה לגדול כאן כמו כל אחד, ולעשות את הטוב ביותר!

Sort:  

Welcome to this great community, I am also initiating. All new users should go through each of our profiles and we give ourselves support to start getting up on this great social network. Many successes and luck, I hope you visit my blog. Goodbye. Att: @pags21

בהצלחה אהובה :)

תודה 😘😘😘 בהצלחה גם לך

Hey, I'm Oatmeal Joey Arnold, and lovely dog.

Very beautiful
Pretty
👍👍💞
💖

ברוכה הבאה לפלטפורמה!
תשקיעי, תרוויחי ותעשירי 😉

Hi Nicole :) I understood the first couple of words here, but unfortunately, I'm not good at Hebrew. I don't know why I find that language so hard to learn.

One of our neighbors here has two of the same dogs you're carrying. We hear them, when I walk my dog to the park, and they are out on the balcony.

If you really want to learn hebrew you can do it, it will be difficult but don't worry you can do it
Good luck
My dogs are so cuteee and I love them 😍

I need some kind of system... so I can remember the words. Why are all the verbs so similar? :D

Welcome to community.

Thank you 😄

Welcome to Steemit. You are going to love it here.

Thank you

How cute!! I love pomeranian dogs! Check out mine in my introduction video! Xxx Laura

https://steemit.com/introduceyourself/@artbylaurajansen/2ua2c3wc

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70