Introduction My Self

in #introduceyourself7 years ago (edited)

Zawgyi ျဖင့္ ဖတ္ရန္
Steemit မွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးပဲ မဂၤလာပါ ခမ်…!

Unicode ဖြင့် ဖတ်ရန်
Steemit မှ သူငယ်ချင်းများအားလုံးပဲ မင်္ဂလာပါ ခမျ…!

image

Zawgyi ျဖင့္ ဖတ္ရန္
Steemit community အတြက္ မိတ္ဆက္စာေလးကို
ေရးသားလိုက္ပါတယ္…!
အားလံုးပဲ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ…!

Unicode ဖြင့် ဖတ်ရန်
Steemit community အတွက် မိတ်ဆက်စာလေးကို
ရေးသားလိုက်ပါတယ်…!
အားလုံးပဲ ကျန်းမာချမ်းသာကြပါစေ…!

image

Zawgyi ျဖင့္ ဖတ္ရန္
ကြ်န္ေတာ့နာမ္မည္ကေတာ့ မ်ဳိးသူရ လို႔ေခၚၿပီး
ေနျပည္ေတာ္ရဲ႕ သာယာလွပၿပီး အခ်က္အျခာက်တဲ႔
ဥတၲရသီရိၿမိဳ႕နယ္မွာ ေနထိုင္ပါတယ္…!
ကြ်န္ေတာ့အသက္ကေတာ့ ၃၂ နွစ္ ေက်ာ္ခဲ႔ၿပီး
မ်ဳိးရိုးအစဥ္အဆက္ ဗုဒၶဘာသာကို ကိုးကြယ္ပါတယ္…!
အလုပ္အကိုင္ အေနနဲ႔ကေတာ့
မိုဘိုင္းဖုန္းေရာင္းဝယ္ျခင္းနွင့္ ျပဳျပင္ျခင္း
အတတ္ပညာကို အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းအျဖစ္
လုပ္ကိုင္ေနပါတယ္…! ေနာက္ထပ္ တစ္မ်ဳိးကေတာ့
ေဘာလံုးကန္ျခင္းကို ဝါသနာပါၿပီး
အႀကိဳက္ဆံုး အသင္းကိုေျပာရရင္ ခ်ဲလ္ဆီး အသင္းပါ…!

Unicode ဖြင့် ဖတ်ရန်
ကျွန်တော့နာမ်မည်ကတော့ မျိုးသူရ လို့ခေါ်ပြီး
နေပြည်တော်ရဲ့ သာယာလှပပြီး အချက်အခြာကျတဲ့
ဥတ္တရသီရိမြို့နယ်မှာ နေထိုင်ပါတယ်…!
ကျွန်တော့အသက်ကတော့ ၃၂ နှစ် ကျော်ခဲ့ပြီး
မျိုးရိုးအစဉ်အဆက် ဗုဒ္ဓဘာသာကို ကိုးကွယ်ပါတယ်…!
အလုပ်အကိုင် အနေနဲ့ကတော့
မိုဘိုင်းဖုန်းရောင်းဝယ်ခြင်းနှင့် ပြုပြင်ခြင်း
အတတ်ပညာကို အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းအဖြစ်
လုပ်ကိုင်နေပါတယ်…! နောက်ထပ် တစ်မျိုးကတော့
ဘောလုံးကန်ခြင်းကို ဝါသနာပါပြီး
အကြိုက်ဆုံး အသင်းကိုပြောရရင် ချဲလ်ဆီး အသင်းပါ…!

image

Zawgyi ျဖင့္ ဖတ္ရန္
Steemit နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ Follow လုပ္ျခင္း
Post တင္ျခင္းမ်ားနဲ႔ Volt ေပးျခင္းမ်ားကို
သူငယ္ခ်င္းမ်ားစီက သင္ယူပါရေစလို႔
ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္ ခမ်…!

မိတ္ဆက္ ပို႔စ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ စာေရးသာရာမွာ
တစ္စံုတစ္ခုမ်ား အမွားပါသြားခဲ႔ပါက
ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးၾကဖို႔အတြက္
အနူးအညႊတ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခမ်ာ…!

Unicode ဖြင့် ဖတ်ရန်
Steemit နဲ့ ပတ်သက်လို့ Follow လုပ်ခြင်း
Post တင်ခြင်းများနဲ့ Volt ပေးခြင်းများကို
သူငယ်ချင်းများစီက သင်ယူပါရစေလို့
တောင်းဆိုချင်ပါတယ် ခမျ…!

မိတ်ဆက် ပို့စ်နဲ့ပတ်သက်လို့ စာရေးသာရာမှာ
တစ်စုံတစ်ခုများ အမှားပါသွားခဲ့ပါက
ခွင့်လွှတ်နားလည်ပေးကြဖို့အတွက်
အနူးအညွှတ် တောင်းပန်ပါတယ် ခမျာ…!

TMPDOODLE1518844754841.jpg

Zawgyi ျဖင့္ ဖတ္ရန္
ကြ်န္ေတာ့ရဲ႕ ေဖ့စ္ဘြတ္ လိပ္စာေလးပါခမ်…!

Unicode ဖြင့် ဖတ်ရန်
ကျွန်တော့ရဲ့ ဖေ့စ်ဘွတ် လိပ်စာလေးပါခမျ…!

Facebook Link _ View Now

Introduction my self to stemmit community.
Nice to meet you all.

My name is Myo Thu Ya. I live in Myanmar,Nay Pyi Taw township. I'm 32 years old. I'm buddhism. I work offic staff, Mobile Phone Sale and Service.
I like football and Chelsea is my favourite team.

Please' teach me how to get followers and how to post in steemit. I went it friend with all steemit.

I decided to from myanmar steemit community in my trying one day see the success.

I apologize for my English writing.Please, follow me and I will follow you and vote.
Thanks you read my post.

Facebook Link _ View Now

Sort:  

Welcome to Steem...

I like this comment…!
Thank' @wilku

Welcome pr.knowledge ya malt post myar myar
write pay pr.Steemit platform mhar try pr.

Welcome, Myo! Let's play some football? :)) Would love to.
I highly recommend reading through Steemit's FAQ to understand much more about this system ---> https://steemit.com/faq.html

Best of luck!

I am into motivation, psychology and healthy lifestyle, in case you would like to visit my channel :) VALUE guaranteed

I Like this comment…!
Thank' @wild-forest

Hey bro!!! Welcome to the party. I came here to try and make money. I'm still new and trying to learn how it all works though. Hey we should follow each other.

I like this comment…!
Thank' @hawaiisunshine

Welcome myothuya, hope you will have a great time here on steemit!

I like this comment…!
Thenk' @ lopezdacruz

ဟုတ္ကဲ႔ ေက်းဇူးပါ @nyinyiwin

Warmly welcom from steemit family friend! We go together with steemit.

ႀကဳိဆုိပါတယ္ဗ်ာ...။https://www.facebook.com/profile.php?id=100016806793354 ဆက္သြယ္ အကူအညီေတာင္းႏုိင္ပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ႔ ေက်းဇူးပါ ဆရာ
steemitvနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အခုမွ စၿပီးလုပ္ဖူးတာဆိုေတာ့
အခက္အခဲ နဲနဲေတာ့ ရွိတာေပါ႔ ဒါေပမဲ႔ ႀကိဳးစားေနမွာပါ ဆရာ အကူအညီေပးတဲ႔အတြက္လဲ ေက်းဇူးပါ
ဖုန္းထဲမွာ သံုးရတာဆိုေတာ့ ျမန္မာစာက သိပ္ပီး အစဥ္မေျပေသးဘူး PC မွာကေတာ့ အစဥ္ေျပပါတယ္ ဆရာ image

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60860.94
ETH 2672.87
USDT 1.00
SBD 2.62