You are viewing a single comment's thread from:

RE: Prawdziwa Śląska baba - introduceyourself

witaj Patrycja ;) mam na imię Kamila i czytając Twój post, odniosłam wrażenie, że mam z Tobą coś wspólnego. Też robiłam wszystko żeby uciec z domu, z małej rodzinnej miejscowości, najpierw do liceum z internatem do Kołobrzegu a później na studia do Poznania. Również uwielbiam ciepłe wnętrza i nie podoba mi się wystrój niczym z wystawy mebli w Ikei. Jesteś bardzo wszechstronną i interesującą osobą, więc z wielką przyjemnością będę Cię obserwować ;) zapraszam do mnie zobaczyć post o dzisiejszym Dniu Kota ;)

Sort:  

Cześć Kamila ! Dziękuję za miłe słowa. Faktycznie wygląda na to, że mamy podobną historię. Ja jednak nie lubię kotów. Pozdrawiam ciepło :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50