Trochę o Miśku co w gry gra

Niedawno przebiłem barierę 250 followersów, to chyba wypada się przedstawić jak należy. Zdaję sobię sprawę, że większość obserwatorów to zwykłe boty, ale mam świadomość, że obserwuje mnie sporo osób ceniących sobie mój content i wspierają mnie w trakcie mojej przygody na Steemit.

A więc witam wszystkich :)

Mam na imię Michał (stąd zdrobnienie na Misiek :p) i w sumie to tydzień temu miałem swoje 18 urodziny. Zastanawiałem się trochę nad opublicznianiem swojego wizerunku, ale w sumie sporo osób tutaj to robi, poza tym według mnie łatwiej w ten sposób zdobyć zaufanie innych na tej platformie.

Chcę współpracować z Polską społecznością, być miło kojarzonym i może nawet rozpoznawalnym, a ciężko z tym mając tylko awatar misia z padem.

Moje miejsce na Steemit

Długo szukałem odpowiedniego contentu który mógłbym upubliczniać, aż w końcu stanęło na tym na czym się najlepiej znam i podchodzę do tego z pasją - gry.

Może mało oryginalnie, może nie. Z tego co widzę to narazie moim odbiorcom podoba się to co robię, a wydaje mi się, że z każdym postem jakość moich wpisów sukcesywnie wzrasta.

Co robię w życiu

Narazie niewiele. Chodzę do technikum informatycznego, jestem na 2 roku. Interesuję się web developingiem i w sumie uznaje to za mój kierunek po ukończeniu szkoły. Wiążę z tym wielkie nadzieje oraz ambicje (wreszcie coś co lubie może przynieść mi jakieś fajne zarobki :p).

Oprócz tego w wolnych chwilach gram sobie w gierki i piszę posty na Steemit. Czasu zazwyczaj nie mam wiele, więc częstotliwość moich publikacji delikatnie spadła, ale to chyba nie jest żadna przeszkoda w mojej karierze tutaj ;).

Mimo, że nie jestem genialny w znajomości zasad panujących w naszym rodowitym języku, staram się pisać posty jak najbardziej merytorycznie potrafię i jak najbardziej poprawnie, aby się każdemu miło czytało. Chcę ludziom przekazywać interesujące treści, wzbudzać w nich nostalgię (seria Retrocenzji) i zachęcać do zagrania w naprawdę fajne gry (moje zwykłe recenzje), które może nie każdy znać, a które warto poznać.

Najbardziej lubię tag pl-gry i to z nim wiąże największe nadzieje. Wierzę, że się mocno rozwinie i będzie tu tylko sam dobry content i super ludzie dzielący się swoimi przemyśleniami.

Wierzę również w samo Steemit, mam zamiar wszystkie zarobione środki w Steem Power, żeby mieć jak najwięcej udziałów i wspierać również innych, chociaż zdaję sobie sprawę, że to plan długi i wymagający wytrwałości. Zobaczymy jak to będzie ;)

No więc no... chyba się wygadałem i podałem wszystkie najważniejsze informacje o mnie!

Jeszcze raz, witam was i bardzo mi miło, że tu jestem <3

Sort:  

Welcome to Steemit @misiek3301 :)

Bardzo fajnie, że tutaj trafiłeś! Piszesz bardzo ciekawie, błędów nie robisz, a co najważniejsze - piszesz o tym co Cię najbardziej interesuje. A takie pisanie z pasją zawsze znajdzie swoich odbiorców.

Trzymaj tak dalej i życzę powodzenia :) Oraz spóźnione 100 lat :D

Kusior, Ty to zawsze umiesz napisać budujący komentarz. Dziękuję za życzonka i nie martw się, póki co mam dużo siły na tworzenie, a więc tworzyć będę ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86