Jak Feniks, znów odradzam na nowo.

in #introduceyourself4 years ago

To Niesamowite! Nie wiem czy to fart, czy tak miało być... ?

Różnica czasu pomiędzy ostatnim moim postem a obecnym to prawie rok!... Skąd ta przerwa?
Najprawdopodobniej dlatego że zrobiłem jak zwykle po swojemu... A mówił Carrionerek(@Carrioner) - "Zapisz klucze do konta, bo nie będzie resetów"

W styczniu '19 będąc w szpitalu na wypoczynku(bo nic mi nie dolegało ciężkiego) przez tydzień intensywnego pisania i zbierania materiałów do kolejnych postów, i tu nagle Ciach! Umarł.. Myślę, co tu się odjaniepawliło?
Nagle wszystko straciłem, zdjęcia dokumenty i wiele innych potrzebnych plików.
Żeby tego było mało, wraz z moimi wypocinami kontem wspólnie z kluczami poszło się je...ać przysłowiowo psu w dupę. Próbowałem jeszcze coś wskrzesić ale nieee! Bez szans, wena już nie istniała.

Źródło:

Od długiego, długiego czasu nie włączałem konsoli. Ze względu na komfort i wygodę, czyli z lenistwa :) mój X One służył głównie do nauki. Raczej rzadko gram w gry, szkoda mi czasu. Chyba że jakaś kotowata premiera jest w toku, tj. Red Dead Redemption 2.
Siedzę w domu 3-y dni wolne, niezaplanowane.
Myślę sobie-popykam w RDR'a. I nagle przeszło mi przez myśl- Steemit. Włączam przeglądarkę i..? JEST! Hasło się zapisało. Zakropkowane, ale co tam! Jest moje konto. To teraz Steemit Wallet. I tu problem z hasełkiem był. Ale znów fart mnie odwiedził bo odrazu udało mi się ściągnąć klucze i Jestem!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59585.77
ETH 3002.01
USDT 1.00
SBD 3.78